Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hi-Fi klubben Nettbutikk til meg 13:13

Hei,

Tusen takk for din ordre, Din pakke er nå på vei og sendt fra vårt

lager.

Du kan spore forsendelsen ved å trykke på sendingsnummeret

nedenfor.

:dribble::new_woot:

Dustinhome til meg 09.59:

Din ordre har nå forlatt vårt lager. Leveranse foregår med posten, alternativt med Jetpak, du ser kollinummer øverst i mailen.

:cool:

Lenke til kommentar

Skal visstnok bare være epler i denne juicen. Sunniva Eplejuice.

Sorry to ruin your fun, men den inneholder 11% sukker. Naturlig sukker, ja, men sukker none the less. I tillegg er jeg ikke sikker på hvordan PH-en er i den. Sikkert ikke bra for tenna dine.
Lenke til kommentar

Skal visstnok bare være epler i denne juicen. Sunniva Eplejuice.

Sorry to ruin your fun, men den inneholder 11% sukker. Naturlig sukker, ja, men sukker none the less. I tillegg er jeg ikke sikker på hvordan PH-en er i den. Sikkert ikke bra for tenna dine.

Er vel bedre å drikke en 1/2 liter eplejuice på jobb enn 1/2 - 1 liter cola daglig?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Wey! Da har jeg faktisk funnet ut at "Tom Waits" er en ekte person, og en artist. Jeg som trodde det bare var et artig brukernavn fra en med god fantasi :ph34r:

Imponerende. Imponerende sløvy, riktignok, men hey.

Ja, jeg må nesten takke vår kjære foreleser i digital videoproduksjon som lærte meg dette :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvordan er det mulig? Hva er bedre med landet fremfor byen?

Slipper bort i fra alt mas og kjas, alle menneskene, all trafikken og alt bråket.

Går jo ann med en mellomting da, jeg bor ca en liten halvtimes tid utfor byen, så er ikke helt øde heller. :)

Lenke til kommentar

Ble innvitert på mongolsk resturant i kveld :love:

Må se om man klare å sove litt først.

Mongolian Barbecue? Det er meget godt. Du tar rått kjøtt og får noen av mongolerne eller deg selv til å steke det.

Visst jeg var nødt til å steke det selv hadde jeg blitt hjemme ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...