ZenMuch Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hva ellers skal jeg bruke da? Kroppen din Prøvde meg på det igår, men da ble jeg kaldt attention whore .... Bestem deg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 BRUK KROPPEN! Tits or GTFO Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bruk kroppen din til å hente Colaen selv, late dyr Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja tenkte å gå. Men gidder ikke gå en time og vel så det for en cola, blir ikke verdt det.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Prøvde meg på det igår, men da ble jeg kaldt attention whore .... Bestem deg! Du gjør det ikke riktig. Gjør som Lemon gjorde tidligere i tråden, så vil du få alt du ønsker. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kjøpte en slik en her om dagen: Har ikke turt å åpne den ennå. Er så kul flaske Endret 12. januar 2011 av KvitKnekt 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvordan går det med nyttårsforsettene til folk? Må bruke anledningen til å skryte over elleve dager uten nikotin før jeg sprekker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvordan går det med nyttårsforsettene til folk? Må bruke anledningen til å skryte over elleve dager uten nikotin før jeg sprekker Lovde meg selv at jeg skulle begynne å trene. Var innom treningsstudioet igår, så det går bare fint. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg klarer nyttårsforsettene mine hvert år jeg. Ikke spis gul snø, fortsett å være meg selv. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg tenkte jeg ikke skulle nappe løken i 2011. Men jeg har allerede sprukket flere ganger 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvordan går det med nyttårsforsettene til folk? Må bruke anledningen til å skryte over elleve dager uten nikotin før jeg sprekker Lovde meg selv at jeg skulle begynne å trene. Var innom treningsstudioet igår, så det går bare fint. Nice, har trening på planen jeg også. Kom meg ned til treningsstudioet på mandag, får se om jeg greier det i dag også! Pluss at fjordårets nyttårsforsett fortsetter, null godteri og brus. Klart meg over ett år nå (med unntak av blandevann) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg tenkte jeg ikke skulle nappe løken i 2011. Men jeg har allerede sprukket flere ganger Har du ikke selvkontroll, mann? Selv skal jeg holde ut 2011. Helt seriøst. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Snabben lever ett eget liv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nice, har trening på planen jeg også. Kom meg ned til treningsstudioet på mandag, får se om jeg greier det i dag også! Pluss at fjordårets nyttårsforsett fortsetter, null godteri og brus. Klart meg over ett år nå (med unntak av blandevann) Var ikke mye trening jeg hadde da. En lett oppvarming. Men fikk testet utstyret og sett hvor mye jeg klarer på vektene der. Blir nok en 2-3 turer der per uke når jeg får kjørt i gang skikkelig. Fordelen med treningsstudio i kjelleren på jobben Har du ikke selvkontroll, mann? Selv skal jeg holde ut 2011. Helt seriøst. Lykke til... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skal du bli Amish-super-awesome-munk eller Coa? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har du ikke selvkontroll, mann? Selv skal jeg holde ut 2011. Helt seriøst. Hva er poenget? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 For å bevise for meg selv at jeg har selvkontroll. Og fordi det gjør meg kul. Jeg klarte meg fjorten år uten, jeg ser ikke helt hvordan ett år skal være så vanskelig. Ikke hatt noen problemer hittil. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Mener du det, Coa? Du kommer til å bli en vandrende bombe etterhvert. Heia uønsket ereksjon Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er nok den første perioden som er verst. Satser på at det forsvinner etter en liten stund. Tror nok sommeren kan bli en liten utfordring. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 radioresepsjonen er ræv i forhold til misjonen Ser ut som om du har tatt godt vare på noe av faktaen som golden og antonsen spyr ut hver fredag. For dette stemmer. Godt å få høre at jeg har rett innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg