Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken av de to overstående kategoriene befinner jeg meg i? :wee:

Jeg vil si begge. :)

Hmm.. bestille billetter til Sensation etterpå kanskje? Tror dere billettene vil gå fort unna?

Jeg vil si meg enig. Og ang. Sensation så aner jeg ikke hvor populært det er.

Btw, noen som har erfaring med "Gorillapod SLR Zoom"-kamerastativet?

Lenke til kommentar

Og da sitter jeg å funderer på om jeg skal bestille billetter til Sensation eller ikke. Noen her som skal btw?

Skoletur til Roma, Sensation, kanskje TG, samt russefeiring. Har en følelse av at jeg kommer til å bli rimelig blakk i månedene fremover. :ermm:

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

Vurderer det! Kan bli jævelig moro, men må se om jeg har råd

Hva er dette pratet om å kanskje ha råd? Man TAR seg råd til slikt. Som jeg nevnte i natt også....

Ida: Jaaaa, må nesten se det ann med jobbvakter og slikt. D: Siden jeg stikker til Roma en uke før påske, har jeg egentlig en følelse av at sjefen vil ha meg til å jobbe ekstra i selve ferien. .___.

Lenke til kommentar

Herregud i natt drömte jeg noe så sykt fett. Trenger ikke noe handlingsreferat, men uansett, jeg ble bevist i drömmen at jeg drömte. Så jeg bestemte meg for å "styre" den, i starten var det alltid noe random som kom å ödela planene mine, men etterhvert fikk jeg mer kontroll og herregud så mange kvinnfolk jeg hadde, og det föltes så ekte og de var så pene, helt sykt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...