Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Men faen da Slimda Du så'kke den komme nei! Du så'kke det! Hva skjer i postkassen postkassen postkassen? Vet ikke. Kan ikke du gå å spørre der? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvilken av de to overstående kategoriene befinner jeg meg i? Jeg vil si begge. Hmm.. bestille billetter til Sensation etterpå kanskje? Tror dere billettene vil gå fort unna? Jeg vil si meg enig. Og ang. Sensation så aner jeg ikke hvor populært det er. Btw, noen som har erfaring med "Gorillapod SLR Zoom"-kamerastativet? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Gud man blir trøtt av å sove for lite. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Da var det historie og John Locke på g. Koser meg skikkelig nå Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg sitter på jobb og venter på svar fra ørten brukere så jeg kan få noe å gjøre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 radioresepsjonen er ræv i forhold til misjonen Ser ut som om du har tatt godt vare på noe av faktaen som golden og antonsen spyr ut hver fredag. For dette stemmer. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 YAY! Da fikk jeg masse å gjøre CHERIO! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 CHERIO! Tsjeriå Tsjeriå bai bai. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jaja.. en hel dag med naturfag.... Skal skrive en rapport og gjøre 20 oppgaver på 45 minutter Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Og da sitter jeg å funderer på om jeg skal bestille billetter til Sensation eller ikke. Noen her som skal btw? Skoletur til Roma, Sensation, kanskje TG, samt russefeiring. Har en følelse av at jeg kommer til å bli rimelig blakk i månedene fremover. Endret 12. januar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Var på klassetur i Tallinn.. der forsvant penga fort... tømtek ontoen så mamma måtte overføre et par ganger :O Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke kaaaanskje TG, vel? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og da sitter jeg å funderer på om jeg skal bestille billetter til Sensation eller ikke. Noen her som skal btw? Vurderer det! Kan bli jævelig moro, men må se om jeg har råd Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vurderer det! Kan bli jævelig moro, men må se om jeg har råd Hva er dette pratet om å kanskje ha råd? Man TAR seg råd til slikt. Som jeg nevnte i natt også.... Ida: Jaaaa, må nesten se det ann med jobbvakter og slikt. D: Siden jeg stikker til Roma en uke før påske, har jeg egentlig en følelse av at sjefen vil ha meg til å jobbe ekstra i selve ferien. .___. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 AGE II-lan i naturfagtimen slår aldri feil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 AGE II-lan i naturfagtimen slår aldri feil. Vi brukte å spille GTA2 i IKT-timene. Slo aldri feil når folka måtte gå bort til meg og holde meg fast slik de andre kunne få inn kills på meg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har litt lyst på sensation jeg også.. når er det? *lete opp* 16. april på Telenor Arena Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Herregud i natt drömte jeg noe så sykt fett. Trenger ikke noe handlingsreferat, men uansett, jeg ble bevist i drömmen at jeg drömte. Så jeg bestemte meg for å "styre" den, i starten var det alltid noe random som kom å ödela planene mine, men etterhvert fikk jeg mer kontroll og herregud så mange kvinnfolk jeg hadde, og det föltes så ekte og de var så pene, helt sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg