dysfunctional Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, sier det fordi det var helt riktig respons til din påstand. Nei. Haters gon' hate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jo. Losers gon'lose. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Selv snakker jeg østlandsdialekt, men synes de fleste andre dialekter er mye finere - bl.a. sunnmøring. Er det nå man skal slå til med "Jasså, he du sunnmøring i dej? Ikkje? He du lyst på litt då?" Endret 12. januar 2011 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) meh, i'm off. snakkes forum *edit* så skriker alle av glede, endelig tok balli kvelden. Endret 12. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dont hate, appreciate. Dont hate, PARTICIPATE! Natta, forummm. Jobb 16:00 -> 23:15 i morgen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) The most fantastic and amazing kind of person to ever exist. Extremely smart and witty, and all around charming to interact with, Geir is most definitely the top choice in lifelong happiness for all seeking such a thing. With an endless amount of talent overflowing from a brain so amazing that all else seems dimwitted in comparison, Geir is the epitome of perfection and will attract the love an attention from anyting Geir comes in contact with. Men and women swoon for his sexual appeal, but only a lucky few could ever be so blessed as to actually experience such intense amazement! Kilde: Urban Dictionary. The most amazing creature found at the west coast of Norway. It is very cute, has big blue eyes, and calls upon you at night to go and watch the little lights in the water together. It learns people to love and trust life. You will never experience a night as magical as with a Ståle. Kilde: Urban Dictionary. Yaaay! \o/ Endret 12. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hurra! Jeg har fått meg et nusselig lite mageknip. Jeg tror jeg skal navngi det Fredrik. Fredrik er plagsom og gjør søvn umulig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Norwegian for Gay, Homosexual,faggot og shitshuffler cannot be pronounced in danish! Can also mean extremely fat! Du er så geir! kede geir skal du på sommerleir? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Selv snakker jeg østlandsdialekt, men synes de fleste andre dialekter er mye finere - bl.a. sunnmøring. Er det nå man skal slå til med "Jasså, he du sunnmøring i dej? Ikkje? He du lyst på litt då?" Eg elskar deg, Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Eg elskar deg, Slimda Beklager, men jeg kan ikke svare tilbake med kjærleik. Du er mindreårig, og jeg vil da ende opp i fengsel med "PEDOFIL BARNEMISBRUKER" stemplet i panna. Men takk likevel. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 DC Universe Online, noen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 BedHuggers Online, tror jeg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tror jeg og. Natta, skal prøve i hvertfall. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bed bugsa biter ekstra hardt i dag Så jeg tror jeg må prøve å sove i god stolen i natt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Så var det oss igjen da. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor ble det av døgnrytmen? Men ja, fikk tak i en boks med 100 tabletter Indocid, og da skal det være mulig å få snudd tilbake og holde en tilnærmet normal døgnrytme igjen, fram til neste gang jeg går tom. Stress når vanlige tabletter ikke fungerer. Disse må spesialbestilles fra tyskland, med resept + egen søknad. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Så var det oss igjen da. Har funnet hus til oss Linky Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hallingstue, hva slags konsept er det? Har ikke hørt ordet før, og google hjelper lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg