Vowels Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Bra bra, bedre ting å bruke en hundrelapp på enn taxi. Har helt sluttet å ta det, løper heller. Spesielt i fylla, virker som det går umenneskelig raskt og blir aldri sliten. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du kan ringe meg om du tør! Tviler derimot på at du forstår hva jeg sier. That's a given, med tanke på hvor du er fra. Chew your leg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du kan ringe meg om du tør! Tviler derimot på at du forstår hva jeg sier. That's a given, med tanke på hvor du er fra. Chew your leg. I will not. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Bra bra, bedre ting å bruke en hundrelapp på enn taxi. Har helt sluttet å ta det, løper heller. Spesielt i fylla, virker som det går umenneskelig raskt og blir aldri sliten. da fyller du ikke riktig, det skal være slik at når du først går hjemover skal ikke dette være bevist, men noe som du trur skjedde magisk dagen derpå. Du kan ringe meg om du tør! Tviler derimot på at du forstår hva jeg sier. That's a given, med tanke på hvor du er fra. Chew your leg. I will not. but i will *omnomnomnomn* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde egentlig tenkt å plage den stakkaren som overbeviste meg om å gå fremfor å ta taxi. Men om noen av dere vil bli plaget, er det bare å sende en pm med nr asap, så ser vi hva vi får til. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Bra bra, bedre ting å bruke en hundrelapp på enn taxi. Har helt sluttet å ta det, løper heller. Spesielt i fylla, virker som det går umenneskelig raskt og blir aldri sliten. Hahaha, akkurat det der har jeg gjort så mange ganger. Like epic hver gang. Endret 11. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde egentlig tenkt å plage den stakkaren som overbeviste meg om å gå fremfor å ta taxi. Men om noen av dere vil bli plaget, er det bare å sende en pm med nr asap, så ser vi hva vi får til. Tør du ta sjansen på min dialekt? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Wazzup? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva er et fellesord for sola og himmelen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tør du ta sjansen på min dialekt? Skulle jeg ikke gjort det? Og om jeg ikke får ringt i dag, så kan jeg ringe i morgen. Ikke værre enn det. Alltid koselig å prate i mobilen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tør du ta sjansen på min dialekt? Skulle jeg ikke gjort det? Og om jeg ikke får ringt i dag, så kan jeg ringe i morgen. Ikke værre enn det. Alltid koselig å prate i mobilen. Ookei, done! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Advarsel MrBjørn, hun er sunnmøring. De har mange rare uttrykk.. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Advarsel MrBjørn, hun er sunnmøring. De har mange rare uttrykk.. Jadajada, jeg snakker aldri så bredt som når jeg snakker med deg! MrBjoern: Du kjenner en av mine irl venner. Endret 11. januar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ingen som vet hva et fellesord for sola og himmelen er? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Pff. Det er østlandsdialekt som gjelder. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ingen som vet hva et fellesord for sola og himmelen er? Universet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Horisont? Pff. Det er østlandsdialekt som gjelder. Åh, herregud. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Åh, herregud. Sier du bare fordi du ikke er østlending. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Selv snakker jeg østlandsdialekt, men synes de fleste andre dialekter er mye finere - bl.a. sunnmøring. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei, sier det fordi det var helt riktig respons til din påstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg