Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 iPhone more like yourPhone myPhone is not yourPhone nor iPhone. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Yesss. Banan- eller krydderkake? Begge What!? Ho andre er jo grisedeilig... Endret 11. januar 2011 av korehoret Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Kaller alle androider! Let us unite. Let us mock. The iPhone. iPhone more like yourPhone Kaller alle androider! Let us unite. Let us mock. The iPhone. iPhone more like yourPhone More like moronPhone Endret 11. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva skjer med at alle spill-artiklene på tek.no lenker til gamer.no i dag? Har nok noe med omrokeringene i starten av året å gjøre tenker jeg. Omrokeringene? De lenker til gamer.no's anmeldelse av Little big planet 2, som kom i går Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva skjer med at alle spill-artiklene på tek.no lenker til gamer.no i dag? Har nok noe med omrokeringene i starten av året å gjøre tenker jeg. Omrokeringene? De lenker til gamer.no's anmeldelse av Little big planet 2, som kom i går Gamer er slått sammen med Tek-nettverket. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Yesss. Banan- eller krydderkake? Begge What!? Ho andre er jo grisedeilig... Er du litt forvirra eller ? Det var snakk om kaker no, kan du ikkje sjå quotes? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nopros: Ser Lost in Translation en gang i året. Selvfølgelig varmer man også opp med soundtracken på forhånd. Hmm, er vel ett år siden sist jeg så den. Kanskje jeg skal invitere fruen over i morgen for å se den. Men ja, Man on Wire settes på nu. Natta. God fornøyelse! Lemon: Er stor tilhenger av krydderkake. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva skjer med at alle spill-artiklene på tek.no lenker til gamer.no i dag? Har nok noe med omrokeringene i starten av året å gjøre tenker jeg. Omrokeringene? De lenker til gamer.no's anmeldelse av Little big planet 2, som kom i går http://gamer.no/artikler/75941/na-starter-vi/ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Reporting in! iPhone: Android: 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ble litt kvalm da absolutt alle nettsidene ble tvunget til en slik sensasjonoverskrift. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ble litt kvalm da absolutt alle nettsidene ble tvunget til en slik sensasjonoverskrift. Jeg fikk en svak ereksjon. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ble litt kvalm av all whiskyen Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Yesss. Banan- eller krydderkake? Begge What!? Ho andre er jo grisedeilig... Er du litt forvirra eller ? Det var snakk om kaker no, kan du ikkje sjå quotes? Trur du er litt forvirra når du syns ho er stygg... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Banan- eller krydderkake? Jeg vil ha krydderkake! Q.Q 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ejakulerte inn i munnen til han tyske dvergen Heinrich som jeg har fanget inne i et hundebur her når jeg så overskriften. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Mulig å abonnere på denne tråden på Android? Går opp i rykte nå. Får jeg kake? Endret 11. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vil bare advare mot at den 11 november vil mediene kjøre en sak på at det er den 11.11.11 Det vil slå til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Mulig å abonnere på denne tråden på Android? ALT er mulig på Android. Det er det som er det fine med Android. I motsetning til iPhone så selger ikke vi androidbrukere sjela, høyre tommel og vår førstefødte til en halvgal suppegjøk med vrangforestillinger. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vil bare advare mot at den 11 november vil VG kjøre en sak på at det er den 11.11.11 Det vil slå til. Fix'd Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Mulig å abonnere på denne tråden på Android? ALT er mulig på Android. Det er det som er det fine med Android. I motsetning til iPhone så selger ikke vi androidbrukere sjela, høyre tommel og vår førstefødte til en halvgal suppegjøk med vrangforestillinger. Meget sant min Android-frelste venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg