Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

28 Weeks Later, 42nd Street, All The Presidents Men, Offret, Caåtains Courageous, Irma Vep, Lilja 4ever, Little Miss Sunshine, Man On Wire, A Night at The Opera, An American in Paris, My Man Godgrey, Nuit et Btouillard, Scenes from a Marriage, The Bride OF Frankenstein, the Red Shoes, Trouble in Paradise, West Side Story og The War Game er de usette filmene jeg har tilgjengelig for tiden.

... og gjør deg klar for å oppdage noe filharmonisk ved soundtracken. :)

Da gjør jeg det. :)

 

Tenkte jeg skulle komme meg gjennom North by Northwest og Lost in Translation (omsider!) i kveld. :-)

 

Gled deg! Lenge siden jeg så Lost in Translation, men etter hva jeg husker er da den rimelig god.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Se for deg en kjekkas som har anlagt sidekoletter, ville du ha likt det?

Spørs fortsatt på kjekkassen. Ikke alle som kler det, imo.

Kjekkasen er subjektivt. :)

Little Miss Sunshine og Man on Wire er fine. Har selv The Red Shoes liggende, men tenkte jeg skulle komme meg gjennom North by Northwest og Lost in Translation (omsider!) i kveld. :-)

 

Jaa, musikken i Man on Wire er utrolig!

Gled deg.

 

Nopros: Ser Lost in Translation en gang i året. Selvfølgelig varmer man også opp med soundtracken på forhånd. :)

Lenke til kommentar

Yesss.

 

Banan- eller krydderkake?

Krydderkake seff. Det er ikke oppe til diskusjon.

Jeg er egentlig enig, jeg har bare aldri lagd banankake før, og ser at vi har en del bananer som snart er modne for søpla. Hmm. Bananmuffins OG krydderkake? Jeg har masse egg som må brukes opp óg.

 

...herregud, som jeg elsker å fri midt i uka. Bakebonanza.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...