Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 28 Weeks Later. Days er bedre, men la gå. Cillian Murphy alene er god nok grunn til å bli homofil for min del Er det bare jeg som ser at Cillian Murphy og Datasmurf har noen likhetstrekk? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) 28 Weeks Later, 42nd Street, All The Presidents Men, Offret, Caåtains Courageous, Irma Vep, Lilja 4ever, Little Miss Sunshine, Man On Wire, A Night at The Opera, An American in Paris, My Man Godgrey, Nuit et Btouillard, Scenes from a Marriage, The Bride OF Frankenstein, the Red Shoes, Trouble in Paradise, West Side Story og The War Game er de usette filmene jeg har tilgjengelig for tiden. ... og gjør deg klar for å oppdage noe filharmonisk ved soundtracken. Da gjør jeg det. Tenkte jeg skulle komme meg gjennom North by Northwest og Lost in Translation (omsider!) i kveld. :-) Gled deg! Lenge siden jeg så Lost in Translation, men etter hva jeg husker er da den rimelig god. Endret 11. januar 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 28 Weeks Later. Days er bedre, men la gå. Cillian Murphy alene er god nok grunn til å bli homofil for min del Er det bare jeg som ser at Cillian Murphy og Datasmurf har noen likhetstrekk? Nope. Er leppene som gjør det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvis jeg blir 0.1% mer sær nå så må jeg i følge loven anlegge snurrebart og gå med skinnvest. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Finnes det pene Nederlandske jenter? Ja... Hun har jo like fint smil som Pamela Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Se for deg en kjekkas som har anlagt sidekoletter, ville du ha likt det? Spørs fortsatt på kjekkassen. Ikke alle som kler det, imo. Kjekkasen er subjektivt. Little Miss Sunshine og Man on Wire er fine. Har selv The Red Shoes liggende, men tenkte jeg skulle komme meg gjennom North by Northwest og Lost in Translation (omsider!) i kveld. :-) Jaa, musikken i Man on Wire er utrolig! Gled deg. Nopros: Ser Lost in Translation en gang i året. Selvfølgelig varmer man også opp med soundtracken på forhånd. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Finnes det pene Nederlandske jenter? Ja... SKREKK OG GRU! Ho såg jo ut som noko frå eit zombie-spel. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 28 Weeks Later. Days er bedre, men la gå. Cillian Murphy alene er god nok grunn til å bli homofil for min del Er det bare jeg som ser at Cillian Murphy og Datasmurf har noen likhetstrekk? Når jeg sammenligner litt her så er det noen likhetstrekk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Yesss. Banan- eller krydderkake? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva skjer med at alle spill-artiklene på tek.no lenker til gamer.no i dag? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva skjer med at alle spill-artiklene på tek.no lenker til gamer.no i dag? Har nok noe med omrokeringene i starten av året å gjøre tenker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Yesss. Banan- eller krydderkake? Krydderkake seff. Det er ikke oppe til diskusjon. 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Finnes det pene Nederlandske jenter? Ja... SKREKK OG GRU! Ho såg jo ut som noko frå eit zombie-spel. Pamela? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kaller alle androider! Let us unite. Let us mock. The iPhone. 5 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nopros: Ser Lost in Translation en gang i året. Selvfølgelig varmer man også opp med soundtracken på forhånd. Hmm, er vel ett år siden sist jeg så den. Kanskje jeg skal invitere fruen over i morgen for å se den. Men ja, Man on Wire settes på nu. Natta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kaller alle androider! Let us unite. Let us mock. The iPhone. Reporting in! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Yesss. Banan- eller krydderkake? Begge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Yesss. Banan- eller krydderkake? Krydderkake seff. Det er ikke oppe til diskusjon. Jeg er egentlig enig, jeg har bare aldri lagd banankake før, og ser at vi har en del bananer som snart er modne for søpla. Hmm. Bananmuffins OG krydderkake? Jeg har masse egg som må brukes opp óg. ...herregud, som jeg elsker å fri midt i uka. Bakebonanza. Endret 11. januar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Kaller alle androider! Let us unite. Let us mock. The iPhone. iPhone more like yourPhone Endret 11. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg