Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det ser ekstremt harry ut og bør under ingen omstendigheter anskaffes. (dispensasjon kan gis hvis du skal være leder under et gatebil-treff eller er ordstyrer i den lokale rånerklubben). QFT. Er så enig, så måtte quote det, OG gi +1. Nesten litt skuffet over at du ikke ble med MSg til Hamar sist altså, Lemon. Sadface. God natt forumet. Skal jeg se noen episoder Boston Legal eller en god film? En god film overgår alle serier, bortsett fra The Big Bang Theory. The Big Bang Theory er veldig bra, indeed. Men det er mange serier som overgår de aller, aller fleste filmer. En god serie griper meg mye mer enn en god film. Hvorfor? I en serie rekker man å bli ordentlig kjent med karakterene, og ting som skjer i serien vil derfor påvirke meg mer enn i en film. Rett og slett. Endret 11. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 God natt forumet. Skal jeg se noen episoder Boston Legal eller en god film? Siste ovennevnte. Hva har du liggende? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hei Henrik Ibsen, tenker jeg om sidekoteletter. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nesten litt skuffet over at du ikke ble med MSg til Hamar sist altså, Lemon. Sadface. God natt forumet. Skal jeg se noen episoder Boston Legal eller en god film? Jeg veit, men vi la oss nesten rett før han skulle dra, så jeg var et vrak. Får ta det igjen en annen gang! Ta en god film. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skal jeg lage flere?Hvis du har materiale: go, go, go! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det ser ekstremt harry ut og bør under ingen omstendigheter anskaffes. Her i heimen anlegges sidekotelettene. Endret 11. januar 2011 av Onyx Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Finnes det pene Nederlandske jenter? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg skal anskaffe meg det. @Adrian: Nice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Reprensentin' Oslo vest. Noen andre der ute? Joda Regner med at Jar teller? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) God natt forumet. Skal jeg se noen episoder Boston Legal eller en god film? Siste ovennevnte. Hva har du liggende? 28 Weeks Later, 42nd Street, All The Presidents Men, Offret, Captains Courageous, Irma Vep, Lilja 4ever, Little Miss Sunshine, Man On Wire, A Night at The Opera, An American in Paris, My Man Godgrey, Nuit et Btouillard, Scenes from a Marriage, The Bride OF Frankenstein, the Red Shoes, Trouble in Paradise, West Side Story og The War Game er de usette filmene jeg har tilgjengelig for tiden. Endret 11. januar 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Reprensentin' Oslo vest. Noen andre der ute? Joda Regner med at Jar teller? Representin Ullern! Jar teller ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Fant ut at brukeren Balli likte noe jeg skrev på Facebook. Jeg har ikke Balli som venn på facebook i is that epic? Bare ble litt "mindblown" av en eller annen grunn. Edit: var visst ikke det allikevel Endret 11. januar 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Se for deg en kjekkas som har anlagt sidekoletter, ville du ha likt det? Spørs fortsatt på kjekkassen. Ikke alle som kler det, imo. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Finnes det pene Nederlandske jenter? Føler meg tvunget til å nevne Anneliese Van Der Pol. Kjent fra "That's so Raven". Langt ifra det peneste jeg har sett, i og med at jeg har litt problemer med rødt hår, men definitivt ei pen jente. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 28 Weeks Later, 42nd Street, All The Presidents Men, Offret, Caåtains Courageous, Irma Vep, Lilja 4ever, Little Miss Sunshine, Man On Wire, A Night at The Opera, An American in Paris, My Man Godgrey, Nuit et Btouillard, Scenes from a Marriage, The Bride OF Frankenstein, the Red Shoes, Trouble in Paradise, West Side Story og The War Game er de usette filmene jeg har tilgjengelig for tiden. ... og gjør deg klar for å oppdage noe filharmonisk ved soundtracken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Little Miss Sunshine og Man on Wire er fine. Har selv The Red Shoes liggende, men tenkte jeg skulle komme meg gjennom North by Northwest og Lost in Translation (omsider!) i kveld. :-) Jaa, musikken i Man on Wire er utrolig! Endret 11. januar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 28 Weeks Later. Days er bedre, men la gå. Cillian Murphy alene er god nok grunn til å bli homofil for min del Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Finnes det pene Nederlandske jenter? Ja... Endret 11. januar 2011 av korehoret Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Litt overivrig, Oda? Jeg er ikke spesielt fam, egentlig. Det spørs veldig. Se for deg en kjekkas som har anlagt sidekoletter, ville du ha likt det? Vil tro det er der det kræsjer. Det finnes ikke kjekke gutter med koteletter. Til og med jeg, som hetrofil gutt, kan forstå det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Se for deg en kjekkas som har anlagt sidekoletter, ville du ha likt det? Spørs fortsatt på kjekkassen. Ikke alle som kler det, imo. Jeg har hatt koteletter i alle mulige lengder selv, og du kan vel dømme utifra bildene på facebook og skrive under på at jeg kler det veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg