Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det ser ekstremt harry ut og bør under ingen omstendigheter anskaffes. (dispensasjon kan gis hvis du skal være leder under et gatebil-treff eller er ordstyrer i den lokale rånerklubben).

QFT. Er så enig, så måtte quote det, OG gi +1.

 

 

Nesten litt skuffet over at du ikke ble med MSg til Hamar sist altså, Lemon. Sadface.

 

God natt forumet. Skal jeg se noen episoder Boston Legal eller en god film?

 

En god film overgår alle serier, bortsett fra The Big Bang Theory.

The Big Bang Theory er veldig bra, indeed. Men det er mange serier som overgår de aller, aller fleste filmer. En god serie griper meg mye mer enn en god film. Hvorfor? I en serie rekker man å bli ordentlig kjent med karakterene, og ting som skjer i serien vil derfor påvirke meg mer enn i en film. Rett og slett.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten litt skuffet over at du ikke ble med MSg til Hamar sist altså, Lemon. Sadface.

 

God natt forumet. Skal jeg se noen episoder Boston Legal eller en god film?

Jeg veit, men vi la oss nesten rett før han skulle dra, så jeg var et vrak. Får ta det igjen en annen gang!

 

Ta en god film.

 

 

Lenke til kommentar
God natt forumet. Skal jeg se noen episoder Boston Legal eller en god film?

Siste ovennevnte. Hva har du liggende?

28 Weeks Later, 42nd Street, All The Presidents Men, Offret, Captains Courageous, Irma Vep, Lilja 4ever, Little Miss Sunshine, Man On Wire, A Night at The Opera, An American in Paris, My Man Godgrey, Nuit et Btouillard, Scenes from a Marriage, The Bride OF Frankenstein, the Red Shoes, Trouble in Paradise, West Side Story og The War Game er de usette filmene jeg har tilgjengelig for tiden.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Fant ut at brukeren Balli likte noe jeg skrev på Facebook.

 

Jeg har ikke Balli som venn på facebook :ph34r:

i is that epic? :dontgetit:

 

Bare ble litt "mindblown" av en eller annen grunn. :tease:

 

Edit: var visst ikke det allikevel

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

28 Weeks Later, 42nd Street, All The Presidents Men, Offret, Caåtains Courageous, Irma Vep, Lilja 4ever, Little Miss Sunshine, Man On Wire, A Night at The Opera, An American in Paris, My Man Godgrey, Nuit et Btouillard, Scenes from a Marriage, The Bride OF Frankenstein, the Red Shoes, Trouble in Paradise, West Side Story og The War Game er de usette filmene jeg har tilgjengelig for tiden.

... og gjør deg klar for å oppdage noe filharmonisk ved soundtracken. :)

Lenke til kommentar

Litt overivrig, Oda? :p

 

Jeg er ikke spesielt fam, egentlig. Det spørs veldig.

Se for deg en kjekkas som har anlagt sidekoletter, ville du ha likt det?

Vil tro det er der det kræsjer. Det finnes ikke kjekke gutter med koteletter. Til og med jeg, som hetrofil gutt, kan forstå det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...