Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er forelska i Bergen, jeg. Flytter bortover til høsten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva får deg til å tro at jeg er en slik en... sørlending? Vi gutta i nord vet å kle oss i dårlig vær! Åja. Du er en sånn en ja. Ja, jeg burde visst det. Dere nordlendinger er ikke helt rekti' navla. Det er derfor deres meninger ikke teller. Jeg er forelska i Bergen, jeg. Flytter bortover til høsten. Yay! Endelig noen som har skjønt det. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hva får deg til å tro at jeg er en slik en... sørlending? Vi gutta i nord vet å kle oss i dårlig vær! Åja. Du er en sånn en ja. Ja, jeg burde visst det. Dere nordlendinger er ikke helt rekti' navla. Det er derfor deres meninger ikke teller. Våre meninger blir alltid overkjørte, derfor tar vi fatt i spaden og graver oss ned. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fant ut at brukeren Balli likte noe jeg skrev på Facebook. Jeg har ikke Balli som venn på facebook i is that epic? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vært her siden 3. Januar 2007 uten noe slags info på profilen min... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er forelska i Bergen, jeg. Flytter bortover til høsten. Tsk tsk. Bergen har for mange bergensere. Litt slik som at Oslo har alt for få sunnmøringer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er forelska i Bergen, jeg. Flytter bortover til høsten. Tsk tsk. Bergen har for mange bergensere. Litt slik som at Oslo har alt for få sunnmøringer. Er da mange nok i Oslo som er gjerrige. Ser ingen grunn til å hente flere gjerrigknarker. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hamar har for få sushibarer.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Seff, gutter, muffins for all. Diskutant: Jeg spanderer kaffe på alle hvis dere teiper trekanten og sender til meg. Lett! Trekant? Hvis dere tar en kaffe og Lars spanderer blir jeg med. For tiden har jeg sjæsjte da, men kanskje hvis dere ikke sier det til noen. Hun får ikke vite noe. Få sk!ppy til å ta henne med hjem eller noe, bare pass på at hu går på pilla... Jeg er forelska i Bergen, jeg. Flytter bortover til høsten. Tsk tsk. Bergen har for mange bergensere. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er forelska i Bergen, jeg. Flytter bortover til høsten. Og du melder deg samtidig frivillig til å bli brukt som modell når jeg begynner med aktfotografering? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Bææærgensare her inne? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Moar tits incoming! EDIT: Animooted. Endret 11. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du begynner å bli skremmende lik en stalker. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Bææærgensare her inne? Born and raised! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er da mange nok i Oslo som er gjerrige. Ser ingen grunn til å hente flere gjerrigknarker. Alltid godt med sunnmøringer. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 lik? Han er definisjonen på stalker. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Trekant? Hvis dere tar en kaffe og Lars spanderer blir jeg med. For tiden har jeg sjæsjte da, men kanskje hvis dere ikke sier det til noen. Hun får ikke vite noe. Få sk!ppy til å ta henne med hjem eller noe, bare pass på at hu går på pilla... Will do. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Born and raised! Askøyværing her Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Verden har for mange sushibarer.. Fix'd! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Born and raised! Askøyværing her oh oh, jeg har to i klassen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg