Niqābninja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det er faktisk ikke frossent, er fra ferskvaren Vedder på at jeg kan finne det både billigere og bedre allikevel. edit: Og ferskere. Endret 11. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ber deg gjerne ut på en deit, vet du. Så lenge det er i Bergen så er jeg game. Trekant? Hvis dere tar en kaffe og Lars spanderer blir jeg med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fader, jeg burde skrevet noe ytterst rasistisk og støtende når spammingen her var på sitt verste. Ingen hadde merket det og innlegget hadde druknet og dermed ingen warn for et sinnsykt innlegg. 3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Seff, gutter, muffins for all. Diskutant: Jeg spanderer kaffe på alle hvis dere teiper trekanten og sender til meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Bergen?? urgh.. Ja, du vet. Den byen i vest der det faktisk går an å bosette seg. Trekant? Hvis dere tar en kaffe og Lars spanderer blir jeg med. Jeg spanderer selvsagt ikke. Det er jo jeg som blir bedt ut på dejt. Da er det sånn at jeg blr spandert på ofc. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Trekant? Hvis dere tar en kaffe og Lars spanderer blir jeg med. For tiden har jeg sjæsjte da, men kanskje hvis dere ikke sier det til noen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er bare å slenge seg på fanklubben hennes. Trekk en kølapp først.Dette var nytt for meg. Når og hvor møtes dere? Skal lage muffins til dere.Vi møtes dagling i den derre nye kafeen, hvor vi diskuterer alt om deg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fader, jeg burde skrevet noe ytterst rasistisk og støtende når spammingen her var på sitt verste. Ingen hadde merket det og innlegget hadde druknet og dermed ingen warn for et sinnsykt innlegg. "L4r5 ser alt. Alltid."- Gammel forumjungelordtak 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, du vet. Den byen i vest der det faktisk ikke går an å bosette seg. Fix'd. Regner alt for mye der nede. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Seff, gutter, muffins for all. Jeg tror ikke det er lov å si heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fader, jeg burde skrevet noe ytterst rasistisk og støtende når spammingen her var på sitt verste. Ingen hadde merket det og innlegget hadde druknet og dermed ingen warn for et sinnsykt innlegg. "L4r5 ser alt. Alltid."- Gammel forumjungelordtak Like gammel som din moderator-karriere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Regner alt for mye der nede. Da har man god unnskyldning til å sitte inne og game. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Regner alt for mye der nede. I forhold til hva? Trondheim? Det er flere regndager der.Stavanger? Blåser for mye. Oslo? Don't get me started. Hele byen er en slum. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I går spiste jeg sushi for 154 dagen på rad. Jeg har faktisk enda ikke smakt sushi, men jeg har lyst til å prøve det snart. Jeg har smakt sushi og det var veldig godt blei faktisk positivt overrasket. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Regner alt for mye der nede. Da har man god unnskyldning til å sitte inne og game. "Jeg er sliten etter jobb" Funker alltid. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er bare å slenge seg på fanklubben hennes. Trekk en kølapp først.Dette var nytt for meg. Når og hvor møtes dere? Skal lage muffins til dere.Vi møtes dagling i den derre nye kafeen, hvor vi diskuterer alt om deg. Så koselig, da! Lakus: Høhø. For å si det som Lady Gaga: I'm not bluffin' with my muffin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Like gammel som din moderator-karriere? Minst. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Regner alt for mye der nede. I forhold til hva? Trondheim? Det er flere regndager der.Stavanger? Blåser for mye. Oslo? Don't get me started. Hele byen er en slum. Hva får deg til å tro at jeg er en slik en... sørlending? Vi gutta i nord vet å kle oss i dårlig vær! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, du vet. Den byen i vest der det faktisk går an å bosette seg. Og en av de eneste som finnes.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, du vet. Den byen i vest der det faktisk ikke går an å bosette seg. Fix'd. Regner alt for mye der nede. Hvor mange ganger har du vært der? Jeg har vært i bergen ved 2 anledninger, og ikke sett noe regn. Alikevel, så ingen blir forvirra, jeg liker ikke Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg