Hrodebert Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er ødelagt for livet Velkommen i klubben! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fadar har ikke strikkepinner hjemme Problemer med bombene? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Angående telefonselgere. Hvem faen er Norstat? Sånn spørreundersøkelsegreier? Vill gjetting, men "stat" tyder på det De ringer meg hele tiden! Gidder aldri å ta den. De har 75-nummer eller noe. Var så uheldig at jeg tok den da de ringte på hjemmetelefon. Fy, jeg var så sinna at jeg hylte "GIDD Å RING!" .. Så la jeg på. De tror sikkert at jeg er gal eller noe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Angående telefonselgere. Hvem faen er Norstat? ikke meg ivartfall... Skyldig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fadar har ikke strikkepinner hjemme Har ikke Fadar? Kanskje Hadar har Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fadar har ikke strikkepinner hjemme Problemer med bombene? Ja eller hva jeg velger å kalle jakken til guttungen Fadar har ikke strikkepinner hjemme Har ikke Fadar? Kanskje Hadar har Oki la meg omformulere meg litt Fa.. jeg har ikke strikkepinner hjemme Angående telefonselgere. Hvem faen er Norstat? Google er din venn, eller du kan forsøke Norstat.no Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja eller hva jeg velger å kalle jakken til guttungen Du er nytenkene De fleste velger koffert eller bag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har ikke Fadar? Kanskje Hadar har Oki la meg omformulere meg litt Fa.. jeg har ikke strikkepinner hjemme Det var ikke Fa som spurte, det var roberteh Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja eller hva jeg velger å kalle jakken til guttungen Du er nytenkene De fleste velger koffert eller bag Jeg er en smart terrorist men jakken er ikke strikket enda så det er bare en pose med garn. Har ikke Fadar? Kanskje Hadar har Oki la meg omformulere meg litt Fa.. jeg har ikke strikkepinner hjemme Det var ikke Fa som spurte, det var roberteh Tror jeg skal droppe det med at jeg er smart gitt Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er en smart terrorist men jakken er ikke strikket enda så det er bare en pose med garn. Du er så smart Du må være favoritteroristen min Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skyldig. jeg er jo i Current jeg Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er en smart terrorist men jakken er ikke strikket enda så det er bare en pose med garn. Du er så smart Du må være favoritteroristen min Kuuult, tror du forresten at jeg får den med meg på flyet slik, strikkepinner er jo lov på fly Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan noen sprenge Norstat? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kuuult, tror du forresten at jeg får den med meg på flyet slik, strikkepinner er jo lov på fly hva skal sprenges? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kuuult, tror du forresten at jeg får den med meg på flyet slik, strikkepinner er jo lov på fly Strikkepinner er ikke lov sist jeg fløy Men du kan jo bare ha på genseren, og "glemme den" igjen... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kuuult, tror du forresten at jeg får den med meg på flyet slik, strikkepinner er jo lov på fly Strikkepinner er ikke lov sist jeg fløy Men du kan jo bare ha på genseren, og "glemme den" igjen... Man skal ha lov til å ha med stikkepinner http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje...-gods/?vst=true Kuuult, tror du forresten at jeg får den med meg på flyet slik, strikkepinner er jo lov på fly hva skal sprenges? Jeg vet egentlig ikke Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Man skal ha lov til å ha med stikkepinner <a href="http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje...-gods/?vst=true" target="_blank">http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje...-gods/?vst=true</a> Kult, det visste jeg ikke... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Man skal ha lov til å ha med stikkepinner <a href="http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje...-gods/?vst=true" target="_blank">http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Bagasje...-gods/?vst=true</a> Kult, det visste jeg ikke... Så da slipper den nok gjennom (printe ut å ha med seg den listen på flyet.) Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) haha, jeg har fått en KRAFTIG advarsel på nettby nå Endret 21. februar 2008 av Holten Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg vet egentlig ikke hadde du vært tidligere, så kunne du prøvd deg på world trade center... men den muligheten er jo borte... hva med frihetsgudinnen? haha, jeg har fått en KRAFTIG advarsel på nettby nå legg den ut her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg