Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor?

Du er en liten luring, du.

Vet. :xmas:

Oda: DU er for tørr for deg. :green:

Heyy...

Mchansern: Hvor mye betalte du for frakt? Hvis de sendes uregistrert bør de dumpe ned i postkassa di med mindre det er verdens minste postkasse (postkasse, postkasse!).

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Heyy...

Mchansern: Hvor mye betalte du for frakt? Hvis de sendes uregistrert bør de dumpe ned i postkassa di med mindre det er verdens minste postkasse (postkasse, postkasse!).

30kr for frakt.

Står at de er sendt i dag. Hmm, satser på at jeg har de i morgen, rekker ikke dra innom posten i morgen.

Lenke til kommentar

Herregud.. Morgendagen blir et styr! Reiser 15:05 herfra. Da er jeg på trafikkterminalen 16:45. Deretter må jeg inn i selve Ålesund by (rundt 40 min, 30 med buss, 10 til fots) for å møte en kompis så han ikke går seg vill på veien til meg, og halvveis tilbake til trafikkterminalen for å finne igjen hybelen. Alt dette med en bag på 10 kilo på ryggen. ph34r.gif

Lenke til kommentar
Heyy...

30kr for frakt.

Står at de er sendt i dag. Hmm, satser på at jeg har de i morgen, rekker ikke dra innom posten i morgen.

Jepp, da er det sendt som brevpost. Tar som regel en dag eller to før du har pakken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...