Coa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du er en real artigkar du, Adrian. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kommer varer (dvs 2 dvder) som er sendt fra Pløtekompaniet rett i postkassa postkassa postkassa eller må jeg hente det på postkontoret? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har du en postkasse i postkassa i en postkasse? Er ikke det upraktisk? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kommer varer (dvs 2 dvder) som er sendt fra Pløtekompaniet rett i postkassa postkassa postkassa eller må jeg hente det på postkontoret? Note to you, ikke bestill fra Pløtekompaniet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Hvor? Du er en liten luring, du. Vet. Oda: DU er for tørr for deg. Heyy... Mchansern: Hvor mye betalte du for frakt? Hvis de sendes uregistrert bør de dumpe ned i postkassa di med mindre det er verdens minste postkasse (postkasse, postkasse!). Endret 11. januar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Oda: DU er for tørr for deg. Heyy... Sorry da, når du ikke dukker opp blir jeg litt ufin Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Pfft. For å sitere Nicole Kidman (som Satine i Moulin Rouge): A girl's got to eat! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 OdaMETT. for ca ein time sidan · Likar Jeg er usunn med sjokolade og urge. Mmm... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Heyy... Mchansern: Hvor mye betalte du for frakt? Hvis de sendes uregistrert bør de dumpe ned i postkassa di med mindre det er verdens minste postkasse (postkasse, postkasse!). 30kr for frakt. Står at de er sendt i dag. Hmm, satser på at jeg har de i morgen, rekker ikke dra innom posten i morgen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Herregud.. Morgendagen blir et styr! Reiser 15:05 herfra. Da er jeg på trafikkterminalen 16:45. Deretter må jeg inn i selve Ålesund by (rundt 40 min, 30 med buss, 10 til fots) for å møte en kompis så han ikke går seg vill på veien til meg, og halvveis tilbake til trafikkterminalen for å finne igjen hybelen. Alt dette med en bag på 10 kilo på ryggen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Heyy... Mchansern: Hvor mye betalte du for frakt? Hvis de sendes uregistrert bør de dumpe ned i postkassa di med mindre det er verdens minste postkasse (postkasse, postkasse!). 30kr for frakt. Står at de er sendt i dag. Hmm, satser på at jeg har de i morgen, rekker ikke dra innom posten i morgen. Jepp, da er det sendt som brevpost. Tar som regel en dag eller to før du har pakken. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ..i postkassen postkassen postkassen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg holdt på å skrive det selv, men så modererte jeg meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Denne sangen er seriøst awesome! http://open.spotify.com/track/5virs6XmCv4eOQDRaErLRH Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg holdt på å skrive det selv, men så modererte jeg meg. moderere seg på radiorespesjonen-memes på et FORUMFORUMFORUMFORUMFORUMFORUM? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I postkassa postkassa postkassa Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Lemon, du som har litt peiling - en ekspressbrevpakke, fra new york, og det står at den er på vei hit. Hvortid tror du det går før jeg har den ? Ble sendt den 7-ende^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hmm. Det kommer litt an på hva de mener med ekspress. Hvor mye betalte du? Hvis den ble sendt som A-post kan du regne i hvertfall ei uke/muligens opp mot to, hvis det er ekspress-ekspress med budbil bør det gå litt kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg