Yavel Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I Ålesund så er det mye rare mennesker, en som har bilde av trollfjeset i vinduet, og han filmer oss, mens vi sitter på kurs i nabobygget Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I Ålesund så er det mye rare mennesker, en som har bilde av trollfjeset i vinduet, og han filmer oss, mens vi sitter på kurs i nabobygget Høres lett ut som en Ålesunder, ja. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I Ålesund så er det mye rare mennesker, en som har bilde av trollfjeset i vinduet, og han filmer oss, mens vi sitter på kurs i nabobygget Høres lett ut som en Ålesunder, ja. Byen er en eneste stor labyrint, og folk snakker utydelig! Det er lov og åpne munnen når man snakker :O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Byen er en eneste stor labyrint, og folk snakker utydelig! Det er lov og åpne munnen når man snakker :O bare si følgende ord til enhver du møter. BRENNSTEIKJAR. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I morgen skal jeg jobbe 10.5 timer. I TILLEGG til 1.5 timers reisevei hver vei. Jeg blir suicidal av å tenke på det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I morgen skal jeg jobbe 10.5 timer. I TILLEGG til 1.5 timers reisevei hver vei. Jeg blir suicidal av å tenke på det. Er ikke du så glad i å reise da? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I morra skal jeg surre hjemme, se film, lage god mat, shoppe og dra på korøving. Og sende inn vitnemål til folkehøyskoler. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke med buss + tog + buss som jeg tar hverdager. Fly er derimot orgasmisk og jeg var en snartur innom Sverige med fly i dag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Klager mye på reisevei du Mchansern. Jobber du så langt unna hjemmet, altså? Vurdert å flytte nærmere eller få en lignende stilling nærmere? Nå aner jeg ikke hvor du bor eller hva du jobber med, men husker at det er noe med fly, så "få en lignende stilling nærmere" er vel utelukket. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Ahh, skal lese ferdig romanen (hvis jeg får tid) også dra å trene. ^^ jeg må trene for å forhindre stive muskler, hodepine osv... Er så underernært på søvn at det er utrolig.. Har lastet ned en app fra android market som er utrolig bra for folk som liker systematikk. Denne appen lar deg sette en "hvor lenge må du sove for å sove deg hvil grense: f.eks. 8 timer i mitt tilfelle" så lager den grafer av din søvnrytme, du får også sett hvor mye søvn du er i underskudd/overskudd. Er 4 timer og 21 minutter i underskudd etter 2 dager... Endret 11. januar 2011 av UaeX Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvor? Du er en liten luring, du. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Klager mye på reisevei du Mchansern. Jobber du så langt unna hjemmet, altså? Vurdert å flytte nærmere eller få en lignende stilling nærmere? Nå aner jeg ikke hvor du bor eller hva du jobber med, men husker at det er noe med fly, så "få en lignende stilling nærmere" er vel utelukket. Rart jeg klager når jeg bruker 3 timer daglig på reisevei? Får lyst til å henge meg bare jeg tenker på det. Noe nærmere er utelukket men jeg sier opp om 1.5 år. Da er det nok. Ja jeg jobber med fly, så må nødvendigvis til en flyplass. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Leser "Den Tiende Saken - Joseph Teller - En Jaywalker krim" ALdri lest bøker fra han før, men han imponerer. Mamma har hatt et par randome forfattere i det siste som jeg ikke har hørt om/lest bøker av før. Før har det gått mest i maclean, grisham, clancy osv.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg hadde en Grisham-periode for noen år siden. Selv er jeg nettopp ferdig med The Lovely Bones, som var helt grei. Litt overvurdert. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ble litt lei Grisham siden det var advokater-->rettsaker-->$$$$$$$$$$ Liker Tom Clancy, må være en av tidenes beste forfatter (maclean er over han ) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, det blei fort litt tørt for meg óg. Du bør sjekke ut Jonathan Kellerman og Jeffery Deaver hvis du liker krim. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Hvor? Du er en liten luring, du. Vet. Oda: DU er for tørr for deg. Endret 11. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Selv leser jeg Gentelman - A timeless guide to fashion. ' Wheelman: Du må ikke fjerne innlegget, jeg hadde en tørr vits på lager. "Den var tørr", skulle jeg skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg