Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Ålesund så er det mye rare mennesker, en som har bilde av trollfjeset i vinduet, og han filmer oss, mens vi sitter på kurs i nabobygget :p

Høres lett ut som en Ålesunder, ja. :p

Byen er en eneste stor labyrint, og folk snakker utydelig! Det er lov og åpne munnen når man snakker :O

Lenke til kommentar

Ahh, skal lese ferdig romanen (hvis jeg får tid) også dra å trene. ^^ jeg må trene for å forhindre stive muskler, hodepine osv...

Er så underernært på søvn at det er utrolig.. Har lastet ned en app fra android market som er utrolig bra for folk som liker systematikk. Denne appen lar deg sette en "hvor lenge må du sove for å sove deg hvil grense: f.eks. 8 timer i mitt tilfelle" så lager den grafer av din søvnrytme, du får også sett hvor mye søvn du er i underskudd/overskudd. Er 4 timer og 21 minutter i underskudd etter 2 dager...

Endret av UaeX
Lenke til kommentar

Klager mye på reisevei du Mchansern. Jobber du så langt unna hjemmet, altså? Vurdert å flytte nærmere eller få en lignende stilling nærmere?

Nå aner jeg ikke hvor du bor eller hva du jobber med, men husker at det er noe med fly, så "få en lignende stilling nærmere" er vel utelukket. :p

Rart jeg klager når jeg bruker 3 timer daglig på reisevei? Får lyst til å henge meg bare jeg tenker på det.

Noe nærmere er utelukket men jeg sier opp om 1.5 år. Da er det nok. Ja jeg jobber med fly, så må nødvendigvis til en flyplass.

Lenke til kommentar

Leser "Den Tiende Saken - Joseph Teller - En Jaywalker krim"

ALdri lest bøker fra han før, men han imponerer. Mamma har hatt et par randome forfattere i det siste som jeg ikke har hørt om/lest bøker av før. Før har det gått mest i maclean, grisham, clancy osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...