L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skriver fornærmende innlegg her og der. Pass på at de ikke er FOR fornærmende da. Da må jeg komme og piske deg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg oppdaga akkurat at jeg blir aleine hjemme i kveld siden muttern stikker til kjærest1 og bruttern drar på bandøving. Setter igang med enmannsmiddag (verdens vanskeligste ting) bestående av hjemmelaget ertesuppe, bruschetta, bacon og djevelegg. Greit å teste ut noen oppskrifter når man er... alene. Du kan komme og lage mat til meg? :---D Og bli med på "Stopp DLD"-demonstrasjon i samme slengen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du kan komme og lage mat til meg? :---D Og bli med på "Stopp DLD"-demonstrasjon i samme slengen. Sku' gjort det hvis jeg rakk det. Høres spennende ut, Sidious. Jeg har nesten utelukkende dårlig erfaring med gruppearbeid, jeg har som regel blitt sittende og gjøre mye aleine... men så er jeg kontrollfrik og må lese korrektur på absolutt alt mitt navn skal stå på. Joa, jeg koser meg glugg ihjel aleine, hadde bare forventa folk hjemme. Hadde planer om brettspill og familiekos for én gangs skyld. Jeg har hund da. Jeg klarer meg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skriver fornærmende innlegg her og der. Pass på at de ikke er FOR fornærmende da. Da må jeg komme og piske deg. Har prøvd å regulere valgene mine av adjektiv etter forrige piskeslag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Heizann sveizann gutter, hva skjer? Musikk som vanlig. Aleks dro akkurat. Der? Kom på fbchat? Endret 11. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Lager middag, Adrian, prates etterpå. Så meldinga di på FB i natt, fikk bare ikke svart på den! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Okai. Vurderer å lage middag jeg også, tomt i leiligheten her.. ..fordelen er at jeg kan spille hvilken misukk jeg vil så høyt jeg vil. Det er himmelsk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Okai. Vurderer å lage middag jeg også, tomt i leiligheten her.. ..fordelen er at jeg kan spille hvilken misukk jeg vil så høyt jeg vil. Det er himmelsk. It doesn't matter if you don't have anyone to listen to it with. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Stemmer, den jeg lette etter. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Forever a scone JEG DØDE. Skal sååå lage sånne scones. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 </facebook-stalkermode> Skulle ikke forundre meg om noen her har fått en venneforespørsel Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Spennende, vi skal ha en utvekslingstudent her i 3 mnd fra mai Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hurra... Da blir det enda en eksamen å ta i løpet av semesteret... Her har man klart kunststykket å komme blandt de som strøyk på ex.phil i høst... 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 </facebook-stalkermode> Skulle ikke forundre meg om noen her har fått en venneforespørsel 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) </facebook-stalkermode> Skulle ikke forundre meg om noen her har fått en venneforespørsel i c what u did thar E9! Endret 11. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 +1 og quoting av bilder? Ikke bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg