Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fun fact; I morra er det 6 år siden min siste advarselsreduksjon. dette var 10% advarsel jeg fikk for noe jeg ikke burde fått for Har over 500% jeg, det er jeg sikker på, kjekt å kjenne folk i styret og mods Ikke at jeg har så god kontakt med vedkommende folk nå da, er jo en stund siden. So i better hold on thight Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Benytter du deg av Skype / MSN, Bundy? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 3-4 år var lenge Vet ikke om jeg ville returnert etter en så lang utestengelse Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Men jeg kan jo si jeg er glad jeg var utestengt lenge, fikk meg et liv istede Endret 11. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sure, send info pr PM Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Men jeg kan jo si jeg er glad jeg var utestengt lenge, fikk meg et liv istede Right. Jeg så hva som sto der før editen din, din ninja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Right. Jeg så hva som sto der før editen din, din ninja Hahaha.. I love Jarmo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 HELLOhow are you doing today? i hope all is well my mane is Sonia, honest and nice looking girl, i saw your contact in (www.diskusjon.no) and decided to have a communication to hopping that you will accept my request, please reply so that i will send you my pictures and more about me. lets distance not be a barer but lets love connect because love is like a bridge that connects far distance to be closed. looking forward to read your lovely mail yours Sonia I AM LUCKY! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I AM LUCKY! Haha, du kan gifte deg med hun, for oppholdtillatelse, populært der jeg kommer fra ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Åh, er du fra Grünerløkka? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Heizann sveizann gutter, hva skjer? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skriver fornærmende innlegg her og der. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hei, Lemon. Sitter og skriver litt på hovedoppgaven min. Skal ha innledningen (ikke mange sidene det er snakk om, heldigvis) klar til i morgen. Enn du? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Link, pokey? Endret 11. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Åh, er du fra Grünerløkka? Nordfra, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Noen som vet hvordan jeg finner ut hvilken generasjon Ipod touchen min er? den har 32GB, kjøpt til jul og er ganske tynn. Den har også kamera bak og forran. Ellers enn det, hva skal dere ha til middag idag, jeg skal ha taco Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skriver fornærmende innlegg her og der. Liker det. Hei, Lemon. Sitter og skriver litt på hovedoppgaven min. Skal ha innledningen (ikke mange sidene det er snakk om, heldigvis) klar til i morgen. Enn du? Oo, hva handler den om? Jeg oppdaga akkurat at jeg blir aleine hjemme i kveld siden muttern stikker til kjærest1 og bruttern drar på bandøving. Setter igang med enmannsmiddag (verdens vanskeligste ting) bestående av hjemmelaget ertesuppe, bruschetta, bacon og djevelegg. Greit å teste ut noen oppskrifter når man er... alene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Heizann sveizann gutter, hva skjer? Lager middag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Vel, nå har jeg vært elev/student i såpass mange år at jeg tør påstå at gruppearbeid er en av de mest hatede undervisningsmetodene (evt. arbeidsmetodene) i skolen i dag. Det er iallfall inntrykket jeg sitter igjen med etter flere år på den gode, gamle skolebenken. Derfor har jeg valgt å skrive om gruppearbeid i hovedoppgaven min også, da med fokus på hvilke utfordringer man kan møte når man jobber i grupper, og om studenter generelt foretrekker å jobbe alene eller i grupper. Kommer selvsagt ikke til å kunne generalisere pga. at jeg bare undersøker en gruppe studenter, men emnet interesserer meg likevel. Dermed ikke sagt at jeg er helt imot gruppearbeid; det kommer rett og slett an på hva man skal gjøre (altså typen oppgave) og hvem gruppen består av. Det er jo ikke alle man kommer overens med. Sånn. Det var en kort innføring iallfall. Er vel ikke så kjipt å være alene hjemme? Kjæresten min skal på kveldskurs snart, så jeg kommer også til å være mutters alene om en stund. Nå ja, jeg har jo hundene og hovedoppgaven å kose meg med, men jeg burde vel også tenke på å lage middag snart...hittil har jeg overlevd på frokost og is. Lykke til med matlaginga. Endret 11. januar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg