Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke spesielt ivrig på å dra det så langt, uansett hvor full jeg er, men jeg er trygg nok på min egen seksualitet at et kyss i ny og ne fra en kompis er ikke problematisk..

Til og med om dette skulle være en homofil kompis

Kjære navnbror, det regnet jeg heller ikke med. :)

Og skulle det ha noe å si om kompisen din er homofil eller ikke? Jeg har ikke noe i mot å kysse jenter, selv om de skulle være heterofile. :)

Selvfølgelig har ikke det noe å si. Det var på en måte det jeg prøvde å kløne meg frem til her :p

Mulig det virka litt feil :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, endelig hjemme.. Skal ut om noen timer, fått med ei jeg har flørta med på biltur og to kamerater fra jobb.. Bensinpenger :whistle: Stikker til Stockholm en tur, vi har alle tatt fri i morra xD

EDIT: Var usedvanelig kjedelig på jobb i dag, ingen slåsslystne narkiser :(

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har vært våken i ganske nøyaktig én time. På den tida har jeg rukket å ta en dusj. Dette blir en kort dag...

Jeg har vært våken to timer og alt jeg har fått gjort var å ta to telefoner og vente på at de skal ringe tilbake. Fortsatt godt plassert under dyna :p

Lenke til kommentar

Hæ? For hva? Kalte du Jarmo for hore eller noe?

Massiv trakkasering, og hadde fått warn redusert 10 ganger elns :p Så my chances were up, selv om den jeg trakkaserte skrev inn og sa det ikke gjorde noe, men når man har så lang warnlogg hva kan man forvente? ;)

EDIT: f0rresten alltid digga Jarmo, så det er jo greit.

Neida, Bundy var bare Bundy :D

Damn right!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...