Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du, Pai. Hva er det du selger fornoe? Jobba selv som telefonselger i høst men faila siden jeg solgte noe veldig ubrukelig som jeg bare fikk solgt til senile damer som trodde det var veldedighet pengene gikk til. jeg selger for tiden nesten alt det tele2 har og tilby... ganske greit igrunnen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du, Pai. Hva er det du selger fornoe? Jobba selv som telefonselger i høst men faila siden jeg solgte noe veldig ubrukelig som jeg bare fikk solgt til senile damer som trodde det var veldedighet pengene gikk til. Du må lære deg manipulasjon. Da selger det godt. "Hei, skal jeg synge nattasang for deg, byssan lull kokain lavarravull... å jasså, sovna du ikke=((( nå ble jeg veldig lei meg. btw vil du kjøpe en *insertword* " VOILA Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 daså... ble det værre altså? De kan jo ikke bli værre Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg kan manipulasjon Det funker på kjærringa hver gang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg tenker på Espen hver gang en eller annen jævel ringer meg tiiiiiiidlig om morran =D. Det har skjedd ofte i det siste. Og hustelefonen ligger oppe. Det betyr at jeg må løpe hele veien opp trappa for å ta den forbaska telefonen. Gå glipp av søvnen min? Nevar. Sikkert en selger Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Espen: Vettuhva? Atte hvis ikke du stemmer ned øl, og stemmer opp vann, så blir det aldri noe sex på deg igjen! Og jeg laster ned noe med 700kB/sek Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Espen: Vettuhva? Atte hvis ikke du stemmer ned øl, og stemmer opp vann, så blir det aldri noe sex på deg igjen! Tenker han finner seg ei øljente hvis det der blir et faktum Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 De kan jo ikke bli værre nja... Jeg tenker på Espen hver gang en eller annen jævel ringer meg tiiiiiiidlig om morran =D. skal jeg plage deg, så ringer jeg på mobilen da... Nora: er ikke stort jeg ser til deg på en stund enda uansett da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er mange sære folk på bodymod.org altså. En pervers tosk sendte meg masse ekle bilder og sa "do you like it, if my penis never fuck a pussy anymore?". Ummm..... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nora: er ikke stort jeg ser til deg på en stund enda uansett da Aldri betyr ikke når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Aldri betyr ikke når jeg kommer hjem... damn Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er mange sære folk på bodymod.org altså. En pervers tosk sendte meg masse ekle bilder og sa "do you like it, if my penis never fuck a pussy anymore?". Ummm..... Og svaret ditt var "Yes" eller Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 damn Mhm, så bare kome igang med å stemme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, det var "Pardon me?". Og da gjentok han bare setningen på nytt, så jeg gadd ikke bry meg. Jeg er ødelagt for livet Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Angående telefonselgere. Hvem faen er Norstat? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mhm, så bare kome igang med å stemme forventer og få noe igjen for dette altså! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Angående telefonselgere. Hvem faen er Norstat? Sånn spørreundersøkelsegreier? Vill gjetting, men "stat" tyder på det Endret 21. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Angående telefonselgere. Hvem faen er Norstat? ikke meg ivartfall... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 forventer og få noe igjen for dette altså! Jada Skal nok finne på noe Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fadar har ikke strikkepinner hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg