Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vår engelsk lærer truer med å gi oss klemmer ...

Da svarer man "Gir du meg klem, så kysser jeg deg!" :)

Merker du ikke har møtt min engelsklærer :) Jeg vil helt ikke gi han en klem, og 'true' ham med et kyss funker nok ikke, gir nok motsatt effekt

Lenke til kommentar

Merker du ikke har møtt min engelsklærer :) Jeg vil helt ikke gi han en klem, og 'true' ham med et kyss funker nok ikke, gir nok motsatt effekt

Ser hvordan dette kan få en lei backfire, men min manglende kjennskap til din engelsklærer tatt i betraktning så virket det kanskje som en idé

Lenke til kommentar

Nei nei... men.... jaja...

:ph34r:

Om du tar'n i baken, så kan man begynne å tvile. Evt om dere tungekysser.

Men et vanlig kyss? Nei.

Det er bare den som tar imot som er homo. Lukker man øya så kunne det likegreit vært en hårete jenterumpe, men blir man tatt så har man uansett noe i rævva.

Lenke til kommentar

Det er bare den som tar imot som er homo. Lukker man øya så kunne det likegreit vært en hårete jenterumpe, men blir man tatt så har man uansett noe i rævva.

Merkelig nok er straighte gutter som er "keen" på å prøve noe homosexuelt (gjerne i fylla) ofte bottoms, altså de som får. :ermm:

Lenke til kommentar

Merkelig nok er straighte gutter som er "keen" på å prøve noe homosexuelt (gjerne i fylla) ofte bottoms, altså de som får. :ermm:

Jeg er ikke spesielt ivrig på å dra det så langt, uansett hvor full jeg er, men jeg er trygg nok på min egen seksualitet at et kyss i ny og ne fra en kompis er ikke problematisk..

Til og med om dette skulle være en homofil kompis

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt ivrig på å dra det så langt, uansett hvor full jeg er, men jeg er trygg nok på min egen seksualitet at et kyss i ny og ne fra en kompis er ikke problematisk..

Til og med om dette skulle være en homofil kompis

Kjære navnbror, det regnet jeg heller ikke med. :)

Og skulle det ha noe å si om kompisen din er homofil eller ikke? Jeg har ikke noe i mot å kysse jenter, selv om de skulle være heterofile. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...