Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ^fag? Er man homofil fordi man kysser også nåda? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ^fag? Nei? Skulle jeg være det? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vår engelsk lærer truer med å gi oss klemmer ... Da svarer man "Gir du meg klem, så kysser jeg deg!" Merker du ikke har møtt min engelsklærer Jeg vil helt ikke gi han en klem, og 'true' ham med et kyss funker nok ikke, gir nok motsatt effekt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ^fag? Er man homofil fordi man kysser også nåda? "Man bli'kke homo av en gang!" - 7rym Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Merker du ikke har møtt min engelsklærer Jeg vil helt ikke gi han en klem, og 'true' ham med et kyss funker nok ikke, gir nok motsatt effekt Ser hvordan dette kan få en lei backfire, men min manglende kjennskap til din engelsklærer tatt i betraktning så virket det kanskje som en idé Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Da slår du tilbake med "Om du gir meg en klem, anmelder jeg deg for seksuell trakassering". 1 Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skrev det hvis han, som i dette tilfellet, skulle være mann. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tror 'klemmer du meg ringer jeg politiet' funker bedre men nå har jeg matte Snakkes Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sier du det får du max 2 i faget. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skal ha matte om noen minutter.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Skrev det hvis han, som i dette tilfellet, skulle være mann. A kiss between men does not a gay make. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei nei... men.... jaja... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei nei... men.... jaja... Om du tar'n i baken, så kan man begynne å tvile. Evt om dere tungekysser. Men et vanlig kyss? Nei. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei nei... men.... jaja... Om du tar'n i baken, så kan man begynne å tvile. Evt om dere tungekysser. Men et vanlig kyss? Nei. Det er bare den som tar imot som er homo. Lukker man øya så kunne det likegreit vært en hårete jenterumpe, men blir man tatt så har man uansett noe i rævva. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg lurer på hvor mange ganger vi skal gå gjennom forskjellen på mitose og meiose. Heterozygot og homozygot.. MANGE. Hvor gammel er du? Over ølløv? Nei men serr.Vi har gått gjennom det alt for mange ganger i år.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er bare den som tar imot som er homo. Lukker man øya så kunne det likegreit vært en hårete jenterumpe, men blir man tatt så har man uansett noe i rævva. Merkelig nok er straighte gutter som er "keen" på å prøve noe homosexuelt (gjerne i fylla) ofte bottoms, altså de som får. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er bare den som tar imot som er homo. Lukker man øya så kunne det likegreit vært en hårete jenterumpe, men blir man tatt så har man uansett noe i rævva. Merkelig nok er straighte gutter som er "keen" på å prøve noe homosexuelt (gjerne i fylla) ofte bottoms, altså de som får. Jeg er ikke spesielt ivrig på å dra det så langt, uansett hvor full jeg er, men jeg er trygg nok på min egen seksualitet at et kyss i ny og ne fra en kompis er ikke problematisk.. Til og med om dette skulle være en homofil kompis 1 Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Da skal man jobbe med matte.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er ikke spesielt ivrig på å dra det så langt, uansett hvor full jeg er, men jeg er trygg nok på min egen seksualitet at et kyss i ny og ne fra en kompis er ikke problematisk.. Til og med om dette skulle være en homofil kompis Kjære navnbror, det regnet jeg heller ikke med. Og skulle det ha noe å si om kompisen din er homofil eller ikke? Jeg har ikke noe i mot å kysse jenter, selv om de skulle være heterofile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg