Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også gjort det. Intet å være stolt av. Synd ingen stoppet meg men de var værre tilstanden meg tror jeg.

Ja. har egentlig lært jeg og, holdt på å vrake min dyre dyre nydelige skjønnhet for mange ganger, men dæven det var morsomt. Lå over 300 i minimum et kvarter konstant, tok en ekstra tur for det :) var kanskje 20 min så var tanken tom ^^

Lenke til kommentar

Du har, og er alltid negativ mot meg, jeg oppfatter det sånn, men du kan ikke si det rett ut pga du er mod eller veileder elns :) Har da aldri fått en positiv kommentar fra deg :)

EDIT: Akk, som om du er programmert sånn :)

EDIT2: Men det er min mening og Norge er et fritt land? ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Du har, og er alltid negativ mot meg, jeg oppfatter det sånn, men du kan ikke si det rett ut pga du er mod eller veileder elns :) Har da aldri fått en positiv kommentar fra deg :)

EDIT: Akk, som om du er programmert sånn :)

Du kan da bare si det du vil egentlig, I don't care.

At du aldri har fått noe positivt er fordi jeg ikke syns noe om din person,iallefall den du portretterer her på dette forumet :shrug:

Men en ting skal du ha, du linker til iallefall en bra sang i din signatur :)

@Pokey: Oh well :)

Lenke til kommentar

Du kan da bare si det du vil egentlig, I don't care.

At du aldri har fått noe positivt er fordi jeg ikke syns noe om din person,iallefall den du portretterer her på dette forumet :shrug:

Men en ting skal du ha, du linker til iallefall en bra sang i din signatur :)

@Pokey: Oh well :)

Jeg visste det hele tiden :) Jeg har et spørsmål jeg skulle tatt over pm, men er litt usikker :whistle:

edit: Jo, må representere folk man kjenner litt ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...