Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, jeg tar min skyline gtr, uten gyldige prøveskilt(må kjøpe nye hver dag) da jeg ikke får registrert den pga for mye hestekrefter i fylla for å hente en kamerat i drammen :)

Har rullebur, går bra hvis jeg wrecker :)

går bra med en liter vodka innabords :whistle:

ta 2 så er du sikker. skal hente luftbilen min å kjøre fra deg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Me too. Visst jeg kjøper en jern stekepanne til deg, så må du love å slå meg halvt ihjel med den :)

Ja jeg lover ved hellige Mors Teresa sitt navn at jeg skal slå deg halvt i hjel. Bare si i fra du. :ph34r:

Lenke til kommentar

Nai, kædder ikke. Har skyline gtr, kjøpte fra en som skyldig meg en del penger men uansett. rolling cage har jeg fått satt inn ekstra, samt interiør strippa :) drifte stag til mange tusen med vektredusering :) kjøper for mange nye dekk tho... sliter dem ut som godteri..

ligger bare på 750 hester, med perf-parts, skal nok få den til 1300 eller 1000 ertterhvert :)

'Wish me luck, jeg klarer ikke holde rattet rwtt engang er jeg sikker på ;:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har gjort den feilen å kjøre i fylla. Tenkte ikke da at det kunne gå utover andre :( lært av mine feil å gjør det aldri igjen.

Du har lært av dine feil og det er bra. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv om jeg aldri har kjørt i "fylla", så hadde jeg en periode en lei vane med å kjøre selv om jeg hadde tatt meg ei øl eller to, altså i påvirket tilstand. Tenkte at det ikke var noen big deal, men heldigvis kutta jeg ut da jeg tok meg selv i å faktisk tro at det ikke var noen big deal.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Håper du kjører av veien og dør smertefullt over 48 timer uten at noen finner deg.

Jeg er desverre i live, og har vært i over 330 km/t :)

edit: kanskje 320, er en mulighet speedometeret viser 10kmt feil, og blir mer upresist jo større fart :) Holdt på å totalvrake bilen og dekka holder i 3 -4 dager til, måtte jo bare drifte et par rundtkjøring noen ganger :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...