Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Systemet er håpløst ubrukelig, både med og uten minusfunksjon, enkelt og greit fordi nesten ingen bruker det som et mål på kvalitet, men heller ser på det som en "enig"-knapp.

Resten bruker det til å cirklejerke i telletråder.

Huh, så vi har fulgt etter freakforum? Merka ikke plussknappen før dere nevte den ^^

Lenke til kommentar

Systemet er håpløst ubrukelig, både med og uten minusfunksjon, enkelt og greit fordi nesten ingen bruker det som et mål på kvalitet, men heller ser på det som en "enig"-knapp.

Resten bruker det til å cirklejerke i telletråder.

For første gang kan jeg si meg enig med deg :)

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett hele systemet avskaffet, men det skjer visst ikke. :thumbdown:

Helt enig der. Evt erstattet med noe slik de har på Facepunch. Det liker jeg, gøyalt system :)

Hvordan fungerer det?

Det er noe liknende, men det samles ikke opp noe sted. Du får bare cred for posten der og da, og det er forskjellige ikoner som informativt, morsom, nerdete, god, mot trådens hensikt, med trådens hensikt osv.

Lenke til kommentar

Vel, jeg tar min skyline gtr, uten gyldige prøveskilt(må kjøpe nye hver dag) da jeg ikke får registrert den pga for mye hestekrefter i fylla for å hente en kamerat i drammen :)

Har rullebur, går bra hvis jeg wrecker :)

går bra med en liter vodka innabords :whistle:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...