TheKims Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, og gir ikke et bilde av verdens fineste rompe leserne noe tilbake? Det er det plussystemet er for, å vise taknemlighet og enighet. Jeg gir nå pluss for kvalitets innlegg, å ikke for noe alle kunne ha googlet seg frem til. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Så du mener man ikke kan google seg frem til kvalitetsinnlegg? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Systemet er håpløst ubrukelig, både med og uten minusfunksjon, enkelt og greit fordi nesten ingen bruker det som et mål på kvalitet, men heller ser på det som en "enig"-knapp. Resten bruker det til å cirklejerke i telletråder. Endret 11. januar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Systemet er håpløst ubrukelig, både med og uten minusfunksjon, enkelt og greit fordi nesten ingen bruker det som et mål på kvalitet, men heller ser på det som en "enig"-knapp. Resten bruker det til å cirklejerke i telletråder. Huh, så vi har fulgt etter freakforum? Merka ikke plussknappen før dere nevte den ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Systemet er håpløst ubrukelig, både med og uten minusfunksjon, enkelt og greit fordi nesten ingen bruker det som et mål på kvalitet, men heller ser på det som en "enig"-knapp. Resten bruker det til å cirklejerke i telletråder. For første gang kan jeg si meg enig med deg Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett hele systemet avskaffet, men det skjer visst ikke. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett hele systemet avskaffet, men det skjer visst ikke. Helt enig der. Evt erstattet med noe slik de har på Facepunch. Det liker jeg, gøyalt system Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett hele systemet avskaffet, men det skjer visst ikke. Synes hele pluss opplegget fungerte mot sin hensikt. Så ja få det bort. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett hele systemet avskaffet, men det skjer visst ikke. Helt enig der. Evt erstattet med noe slik de har på Facepunch. Det liker jeg, gøyalt system Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Satan. En time tok det å moderere EN tråd. Jeg fortjener en gullstjerne i boka nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Flink gutt. Værsegod. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du mangler boka though.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett hele systemet avskaffet, men det skjer visst ikke. Helt enig der. Evt erstattet med noe slik de har på Facepunch. Det liker jeg, gøyalt system Hvordan fungerer det? Det er noe liknende, men det samles ikke opp noe sted. Du får bare cred for posten der og da, og det er forskjellige ikoner som informativt, morsom, nerdete, god, mot trådens hensikt, med trådens hensikt osv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Soving var visst utelukket http://www.youtube.com/watch?v=IzOol-TBDBE Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Soving var visst utelukket [media]http://www.youtube Jøss, meg i fylla Endret 11. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Denne forbannada sovingen og døgnrytmen lever sitt eget liv. Gir opp. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Soving var visst utelukket [media]http://www.youtube Jøss, meg i fylla oyy fucka Endret 11. januar 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Denne forbannada sovingen og døgnrytmen lever sitt eget liv. Gir opp. Me too. Visst jeg kjøper en jern stekepanne til deg, så må du love å slå meg halvt ihjel med den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Vel, jeg tar min skyline gtr, uten gyldige prøveskilt(må kjøpe nye hver dag) da jeg ikke får registrert den pga for mye hestekrefter i fylla for å hente en kamerat i drammen Har rullebur, går bra hvis jeg wrecker går bra med en liter vodka innabords Endret 11. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg