Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er da grasiøs nok til å sette ting fra meg på et hardt bord uten å vekke naboen. :whistle:

Er jo ikke et reelt problem med verken steinbord eller glassbord det der. Klart lager det litt mer bråk om man klasker noe nedpå, men er man så klønete så høres et furubord også.

Jeg må innrømme at jeg faktisk er klønete nok til at jeg bør unngå glassbord. Tror ikke det er helt usannsynlig at jeg kunne klart å få et bord i herdet glass til å gå i tusen knas.

Lenke til kommentar

Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken.

Jeg ville valgt Home and Cottage. Jeg elsker virkelig de butikkene. Når jeg flytter hjemmefra skal alt innredes med inspirasjon derfra.

Lenke til kommentar

Home & Cottage suger... egentlig er det et under at de får lov å drive dem.

Går konk, så starter de opp "nytt" konsept med nytt navn med en gang i sammme lokaler.

De har da en del kult, men med tanke på prisene kan det lønne seg å bli inspirer så kjøpe andre steder :whistle:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken.

Er bare å flashe titsa til Ingvar Kamprad så får du sikkert gavekort på IKEA :p

Skal vurdere det... :hmm:

Jeg ville valgt Home and Cottage. Jeg elsker virkelig de butikkene. Når jeg flytter hjemmefra skal alt innredes med inspirasjon derfra.

LÆTT. Synd at prisene der er litt stivere enn IKEA.

IKEA

+Home & Cottage

+loppis

=

lordofthefiles_homer-drool.gif

Endret av Lemon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Home & Cottage suger... egentlig er det et under at de får lov å drive dem.

Går konk, så starter de opp "nytt" konsept med nytt navn med en gang i sammme lokaler.

De har da en del kult, men med tanke på prisene kan det lønne seg å bli inspirer så kjøpe andre steder :whistle:

For noe tull. Du sprer usannheter. Vel, jeg vet egentlig ikke så mye om akkurat det, jeg vet bare at jeg elsker designet og interiøret.

'

Lemon: Ja, prisene er litt stive, men med inspirajonen man sitter igjen med + Finn og Ebay, er allerede mye gjort.

Lenke til kommentar

Har sagt til mamma at Stressless er noe hun kommer til å finne i mitt hus/leilighet når jeg flytter ut :p

Vet ikke hva jeg tenker på.. har skole i morgen... trenger 8 timer søvn optimalt men får rundt 6-7 hver natt..

Endret av UaeX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...