Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hardt? Hva mener du da? Det er jo en positiv egenskap i et bord. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Pc bordet mitt er en seng fra ikea Kanskje ikke helt heldig med tanke på varme Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ville nok vært mer bekymret for ergonomien med en slik løsning enn for varmen. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hardt? Hva mener du da? Det er jo en positiv egenskap i et bord. Ville ikke likt at det sa "klonkkkkk" hver gang jeg satte fat og glass på bordet mitt... Liker furubordet mitt fra Ikea jeg Brukt 14k på Ikea denne helgen... Men nå har jeg alt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg er da grasiøs nok til å sette ting fra meg på et hardt bord uten å vekke naboen. Er jo ikke et reelt problem med verken steinbord eller glassbord det der. Klart lager det litt mer bråk om man klasker noe nedpå, men er man så klønete så høres et furubord også. Jeg må innrømme at jeg faktisk er klønete nok til at jeg bør unngå glassbord. Tror ikke det er helt usannsynlig at jeg kunne klart å få et bord i herdet glass til å gå i tusen knas. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken. Er IKEA en institusjon? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Faktisk har jeg sterke følelser for Ikea; men ikke bare positive. Å sette sammen et helt Ikea-kjøkken er strevsomt. Å pakke bilen etter en real ikeatur er et lite mareritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken. Er IKEA en institusjon? Ja, ville ikke kalt det en person akkurat.Og det føles ut som et galehus der noen ganger. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken. Er bare å flashe titsa til Ingvar Kamprad så får du sikkert gavekort på IKEA Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken. Er IKEA en institusjon? Man skulle tro det av og til ihvertfall Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken. Jeg ville valgt Home and Cottage. Jeg elsker virkelig de butikkene. Når jeg flytter hjemmefra skal alt innredes med inspirasjon derfra. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Home & Cottage suger... egentlig er det et under at de får lov å drive dem. Går konk, så starter de opp "nytt" konsept med nytt navn med en gang i sammme lokaler. De har da en del kult, men med tanke på prisene kan det lønne seg å bli inspirer så kjøpe andre steder Endret 10. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hvis man kunne giftet seg med en institusjon ville jeg sverget evig troskap til IKEA på flekken. Er bare å flashe titsa til Ingvar Kamprad så får du sikkert gavekort på IKEA Skal vurdere det... Jeg ville valgt Home and Cottage. Jeg elsker virkelig de butikkene. Når jeg flytter hjemmefra skal alt innredes med inspirasjon derfra. LÆTT. Synd at prisene der er litt stivere enn IKEA. IKEA +Home & Cottage +loppis = Endret 10. januar 2011 av Lemon 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Home & Cottage suger... egentlig er det et under at de får lov å drive dem. Går konk, så starter de opp "nytt" konsept med nytt navn med en gang i sammme lokaler. De har da en del kult, men med tanke på prisene kan det lønne seg å bli inspirer så kjøpe andre steder For noe tull. Du sprer usannheter. Vel, jeg vet egentlig ikke så mye om akkurat det, jeg vet bare at jeg elsker designet og interiøret. ' Lemon: Ja, prisene er litt stive, men med inspirajonen man sitter igjen med + Finn og Ebay, er allerede mye gjort. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Har sagt til mamma at Stressless er noe hun kommer til å finne i mitt hus/leilighet når jeg flytter ut Vet ikke hva jeg tenker på.. har skole i morgen... trenger 8 timer søvn optimalt men får rundt 6-7 hver natt.. Endret 10. januar 2011 av UaeX Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan får jeg Spøttify til å spille neste sangen på lista? Må trykke på neste sang før den spiller igjen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 The plot thickens. De hadde opphørsalg på det gamle sortimentet fordi de skulle "fornye seg" Fin coverstory eller? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Stressless er snedig. Men favorittstolene i stua er de store stygge reclinerne med amerikansk bredde. En smal vanlig stressless blir stress når bikkja hopper oppi. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg