L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fanken... ble 24 timers banna på wow pga. ubehøvlet irritert språkbruk i en bg pga. horde sugde så hardt... Selveid Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 http://video.stumbleupon.com/#p=zwmbpud1wi Lol Snakk om rikmannshus... sjekk de møbla.... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har kjøpt tyggetobakk i et siste desperat forsøk på å roe nervene. Har vært i helspenn i det siste. Noen som vil vedde en femmer på at jeg kommer til å liggelangflat over doskåla når nikotinen slår inn? Jeg setter femmeren på meg selv. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 @Coa... høres nesten ut som om du trenger deg en rolig kveld med et koselig spill, et par flasker brus/kaffe/etc og koselig musikk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Det høres ut som en helt vanelig kveld det. Hører ofte på klassisk musikk, sitter i godstolen hver dag, drikker te uten koffein, har kutta ut kaffe og drikker ikke alkohol. Jeg gjør som regel ingenting og tar det helt med ro. Likevel er jeg kronisk nervøs. Verdt et forsøk. ' Etter biffen er det bare å prøve. Skal man tygge tyggetobakk, forresten? Endret 10. januar 2011 av Coa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg ble faktisk sulten av det der... Nesten så man vurderer å stå opp og mekke seg no eggemat Og jeg som egentlig hadde krøpet til sengs for å være fornuftig før første dag med forelesninger i morgen... Om jeg hadde sett dette tidligere så kunne jeg ha spart deg for anstrengelsen. Vi har ikke egg i heimen. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Fant ut det Så da ble det senga igjen. Endret 10. januar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ok, er avholdsmenneske jeg, har aldri rørt alkohol og har aldri tenkt å gjøre det. Drikker te/kaffe/alle disse "franske"/eksklusive utgavene og nesten aldri stresset. (privatliv...) Skole er noe annet. Klassisk har jeg ikke hørt på en stund. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ok, er avholdsmenneske jeg, har aldri rørt alkohol og har aldri tenkt å gjøre det. Drikker te/kaffe/alle disse "franske"/eksklusive utgavene og nesten aldri stresset. (privatliv...) Skole er noe annet. Klassisk har jeg ikke hørt på en stund. Er også avholds Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 du drikker jo oftere enn jeg spiser jeg er også avholds. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg er også avholds. I 21 dager til. Da blir de fem flaskene med god vin i vinskapet for fristende. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) http://video.stumbleupon.com/#p=zwmbpud1wi Lol Snakk om rikmannshus... sjekk de møbla.... Wtf? Møblene er jo ikke noe å skryte av. Fin peis, fine benkeplater på kjøkkenet - men ellers ikke noe spesielt å skryte av. Glupe arkitektoniske og interiørmessige valg får det til å virke større og flottere ut enn det er. Geinalt påfunn. --- Forøvrig, databord + bord i matchende sort marmor, elns. Win? Har blitt tipset av en bekjent om et firma en kort kjøretur unna som visstnok lager sånt til en overraskende lav pris. Har et ikeabord som er modent for utskiftning, og et databord som er litt ustabilt og skranglete. F.eks noe slik? Endret 10. januar 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 du drikker jo oftere enn jeg spiser jeg er også avholds. Har hørt at man bør drikke minst 2 liter om dagen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Forøvrig, databord + bord i matchende sort granitt. Win? Har blitt tipset av en bekjent om et firma en kort kjøretur unna som visstnok lager sånt til en overraskende lav pris. Har et ikeabord som er modent for utskiftning, og et databord som er litt ustabilt og skranglete. Win! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 http://video.stumbleupon.com/#p=zwmbpud1wi Lol Snakk om rikmannshus... sjekk de møbla.... Er vel en grunn til at de hadde råd til så mange vital energy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 du drikker jo oftere enn jeg spiser jeg er også avholds. Har hørt at man bør drikke minst 2 liter om dagen det er vann det, skjønner du. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) du drikker jo oftere enn jeg spiser jeg er også avholds. Har hørt at man bør drikke minst 2 liter om dagen det er vann det, skjønner du. Oi Vannet her smaker piss så da må man finne på noe annet å drikke Whisky f,eks Fiskene pisser og driter i vannet forresten Endret 10. januar 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Seriøst... du vet at marmorbord blir litt vell hardt ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Seriøst... du vet at marmorbord blir litt vell hardt ^^ Du skal jo ikke ligge der å sove da Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Selv har jeg en glassplate alt er på. Veldig praktisk med en så glatt overflate. Enkelt å rengjøre, og ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg