Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg husker du holdt på å drepe Doraldo sånn 4-5 ganger i løpet av året og var konstant rusa på hasj, speed og andre legemidler ja.

Husker også når du tok med en flaske whiskey til klassen og satt og drakk deg så driting at du ikke greide å stå på bena :ermm:

Husker du når to folk i snekkerklær spurte om jeg var kevin blabla? edith og jeg bare faen er dere sivil og de svarte kan du bli med på kjøkkenet? lmao, husrransakelse og alt :p

Eneste jeg husker er at du var borte et par dager etterpå fordi du satt på glattcelle eller noe?

PS: Ja forumfolk, jeg kan bekrefte at vår alles kjære Kevin er gæren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg husker er at du var borte et par dager etterpå fordi du satt på glattcelle eller noe?

PS: Ja forumfolk, jeg kan bekrefte at vår alles kjære Kevin er gæren.

det var fun, Husker du catalina? dama til johann? knulla hun uten at han fikk vite det? lol, og alex med skateboardet prøvde hele tia.

Ikke for å være slem, men vi har en fin PM-funksjon her på forumet som passer utmerket til situasjoner som denne. ;)

Hva ellers skal skje her?

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var gøy å høre om folk som gjør ting som jeg ikke tør å gjøre selv jeg da :p

Jeg har alltid vært en legende ;) Spør mcHANSEN ;)

Du har havnet i de priviligiertes bok for meg nå mchansen :) Og jeg er old school hw'er så det betyr en del ;)

Btw, fanden ta doraldo :)

Brukte han som avledning når man stjal i kantina :p

Catalina var fin da. Good job.

Hehe, og når har du altså planer om å flytte til Amster?

Snart, veldig snart :)

Husker du torkel? lmao, han brydde seg ikke om hvajeg gjorde, og løy til politiet om at jeg var en hyggelig gutt osv :p Priceless :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...