Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg husker du holdt på å drepe Doraldo sånn 4-5 ganger i løpet av året og var konstant rusa på hasj, speed og andre legemidler ja. Husker også når du tok med en flaske whiskey til klassen og satt og drakk deg så driting at du ikke greide å stå på bena Husker du når to folk i snekkerklær spurte om jeg var kevin blabla? edith og jeg bare faen er dere sivil og de svarte kan du bli med på kjøkkenet? lmao, husrransakelse og alt Eneste jeg husker er at du var borte et par dager etterpå fordi du satt på glattcelle eller noe? PS: Ja forumfolk, jeg kan bekrefte at vår alles kjære Kevin er gæren. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ikke for å være slem, men vi har en fin PM-funksjon her på forumet som passer utmerket til situasjoner som denne. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Vi har vel alle gjort litt av hvert i livet. Dette er jo gossip på høyt nivå. Jeg elsker gossip. Endret 10. januar 2011 av Friction# Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Eneste jeg husker er at du var borte et par dager etterpå fordi du satt på glattcelle eller noe? PS: Ja forumfolk, jeg kan bekrefte at vår alles kjære Kevin er gæren. det var fun, Husker du catalina? dama til johann? knulla hun uten at han fikk vite det? lol, og alex med skateboardet prøvde hele tia. Ikke for å være slem, men vi har en fin PM-funksjon her på forumet som passer utmerket til situasjoner som denne. Hva ellers skal skje her? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg syntes det var gøy å høre om folk som gjør ting som jeg ikke tør å gjøre selv jeg da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Catalina var fin da. Good job. Hehe, og når har du altså planer om å flytte til Amster? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg syntes det var gøy å høre om folk som gjør ting som jeg ikke tør å gjøre selv jeg da Jeg har alltid vært en legende Spør mcHANSEN Du har havnet i de priviligiertes bok for meg nå mchansen Og jeg er old school hw'er så det betyr en del Btw, fanden ta doraldo Brukte han som avledning når man stjal i kantina Catalina var fin da. Good job. Hehe, og når har du altså planer om å flytte til Amster? Snart, veldig snart Husker du torkel? lmao, han brydde seg ikke om hvajeg gjorde, og løy til politiet om at jeg var en hyggelig gutt osv Priceless Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Men jeg må spørre, jeg hang jo aldri med deg, hva syntes du om meg da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 JJeg syntes du var gæren Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Til alle dere andre: Jeg tror Bundy er den personen som er mest gal her inne på forumet. Hva tror du Kevin? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mest gal? Neppe Virker derimot ganske ivrig på å skryte over seg selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Til alle dere andre: Jeg tror Bundy er den personen som er mest gal her inne på forumet. Hva tror du Kevin? Du har helt rett min venn, jeg huser du sa aldri noe, men lo ondt når jeg gjorde noe, du kunne vært en perfekt sidekick, fikk du med deg jeg rana skolekassa? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mest gal? Neppe Virker derimot ganske ivrig på å skryte over seg selv. Kan være status i bare det vet du Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Gypay, jeg har til og med vitner til å bekrefte det mchansern gikk i samme klasse som meg i et år eller 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Gratuler meg. Jeg har fått ny leilighet. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg kan bekrefte alt Bundy har sagt til nå. Jeg har vært tilstede når han har blitt arrestert. Han har et rulleblad som er like langt som et vondt år i tillegg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Gratuler meg. Jeg har fått ny leilighet. Gratiis my friend! Jeg kan bekrefte alt Bundy har sagt til nå. Jeg har vært tilstede når han har blitt arrestert. Han har et rulleblad som er like langt som et vondt år i tillegg. Tenk alt du ikke vet, før jeg ble skurk Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Gratuler meg. Jeg har fått ny leilighet. Gratulerer. I Knarvik/Åsane området? Nærmere meg om så tilfellet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I Knarvik/Åsane området? Nærmere meg om så tilfellet Nesten Knarvik sentrum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg