Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En dag er jeg sikker på vi hører om Kevin fra Norge på "Fengslet i utlandet". :p

You bet, jeg så en som rømte fra et asyl i thailand eller bongkok her forleden, er ikke ikke lenge før jeg havner på psykiatrisk.

 

Jeg kjente en halvkriminell type som heter Kevin.

 

Kanskje det er deg?

PsychoSamen? That's my nickname ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Husker du jeg gikk amok med motorsag og løp etter doraldo? Og når jeg datt ned 5 meter og landa i perfekt politirulle utenfor APO? Haha, good times, læreren, Torkel bare sa til meg gå å legg deg på sofaen når jeg var for fjern :p

 

Nja, ikke like sjenert som før nei. Det er vel sånn 5 år siden ellerno.

 

Er du like gal?

Damn right, har utviklet seg i en galere retning ;) Fortell våre gode forumfolk hvor gærn jeg er, vi har gått i klasse sammen! Lurte Doraldo til å tro jeg røyka joint når det var rullings og han sa til rektor og fikk kjeft? Og jeg lurte han til å gjøre all jobben for meg? Good times, du holdt kjeft så du var grei.

Lenke til kommentar

Husker du jeg gikk amok med motorsag og løp etter doraldo? Og når jeg datt ned 5 meter og landa i perfekt politirulle utenfor APO? Haha, good times, læreren, Torkel bare sa til meg gå å legg deg på sofaen når jeg var for fjern :p

 

Jeg husker du holdt på å drepe Doraldo sånn 4-5 ganger i løpet av året og var konstant rusa på hasj, speed og andre legemidler ja.

 

Husker også når du tok med en flaske whiskey til klassen og satt og drakk deg så driting at du ikke greide å stå på bena :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg husker du holdt på å drepe Doraldo sånn 4-5 ganger i løpet av året og var konstant rusa på hasj, speed og andre legemidler ja.

 

Husker også når du tok med en flaske whiskey til klassen og satt og drakk deg så driting at du ikke greide å stå på bena :ermm:

Husker du når to folk i snekkerklær spurte om jeg var kevin blabla? edith og jeg bare faen er dere sivil og de svarte kan du bli med på kjøkkenet? lmao, husrransakelse og alt :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...