Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes jenter om at gutter legger ut bilder av deg selv med en stripper? Alle venna mine vil at jeg skal legge ut, men er litt i tvil. :hmm:

Vel, har du jentas tillatelse til å legge det ut?

 

Jenta er en stripper fra en nattklubb i England. Hun tok frivillig bilder med alle som spurte, tror det går bra for henne for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Jonas lager middag:

Laksefileter, rødløk, squash, potetbåter, paprika, fersk chili, fersk hvitløk, ingefær, soltørket tomat, kryddersmør -> gratinere i aluminiumsfolie i stekovnen. Dette kan bli alt fra yuck til omnomnom delicious...

 

Og har noen tips om hvor lenge det burde stå sånn? Ser for meg en halvtime, kanskje 40 min. Eller? :wee:

Lenke til kommentar

Jonas lager middag:

Laksefileter, rødløk, squash, potetbåter, paprika, fersk chili, fersk hvitløk, ingefær, soltørket tomat, kryddersmør -> gratinere i aluminiumsfolie i stekovnen. Dette kan bli alt fra yuck til omnomnom delicious...

 

Og har noen tips om hvor lenge det burde stå sånn? Ser for meg en halvtime, kanskje 40 min. Eller? :wee:

Blir vel 45 minutter på ramma i morgen :p

Lenke til kommentar

Neeeeida, håper da å slippe unna det. Derfor jeg vil ha tips på hvor lenge det burde stå inne i ovnen. 200c btw ^_^

Hvorfor lage det så komplisert?

Ovnstekt laks med salt og pepper, røsti poteter, raspet gulrøtter i eddik og rømme :love:

Pizza med ketchup er vanskelig nok for meg...

Særiøst?

Visst ja så synes jeg synd i deg den dagen mor din dør.

Å du ligger ved kjjøleskapet å sulter ihjel :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...