Runar Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 En bruker måtte lære meg bruk av sitat Vi har et stort testforum, hvis du ikke var klar over det. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva synes jenter om at gutter legger ut bilder av deg selv med en stripper? Alle venna mine vil at jeg skal legge ut, men er litt i tvil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva synes jenter om at gutter legger ut bilder av deg selv med en stripper? Alle venna mine vil at jeg skal legge ut, men er litt i tvil. Vel, har du jentas tillatelse til å legge det ut? 1 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva synes jenter om at gutter legger ut bilder av deg selv med en stripper? Alle venna mine vil at jeg skal legge ut, men er litt i tvil. Vel, har du jentas tillatelse til å legge det ut? Jenta er en stripper fra en nattklubb i England. Hun tok frivillig bilder med alle som spurte, tror det går bra for henne for å si det sånn. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er litt i mot bilder frå fylla, men det er morosamt å sjå. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva synes jenter om at gutter legger ut bilder av deg selv med en stripper? Alle venna mine vil at jeg skal legge ut, men er litt i tvil. Vel, har du jentas tillatelse til å legge det ut? Det er et VELDIG viktig poeng. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Du skal _alltid_ spørre om lov. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Dama.. "Hvorfor er det ikke en ryggepedal her???" (når hu satte seg i en bil" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Dama.. "Hvorfor er det ikke en ryggepedal her???" (når hu satte seg i en bil" Dump that dumb bitch so hard her kids'll get bruises. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Dama.. "Hvorfor er det ikke en ryggepedal her???" (når hu satte seg i en bil" Har du så stort hus at dama må bruke bil for å komme seg fra soverommet til kjøkkenet? 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hehe, det er bra noen har skjønt det Runar^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jonas lager middag: Laksefileter, rødløk, squash, potetbåter, paprika, fersk chili, fersk hvitløk, ingefær, soltørket tomat, kryddersmør -> gratinere i aluminiumsfolie i stekovnen. Dette kan bli alt fra yuck til omnomnom delicious... Og har noen tips om hvor lenge det burde stå sånn? Ser for meg en halvtime, kanskje 40 min. Eller? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har diskutert noe hun vil snakke om? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jonas lager middag: Laksefileter, rødløk, squash, potetbåter, paprika, fersk chili, fersk hvitløk, ingefær, soltørket tomat, kryddersmør -> gratinere i aluminiumsfolie i stekovnen. Dette kan bli alt fra yuck til omnomnom delicious... Og har noen tips om hvor lenge det burde stå sånn? Ser for meg en halvtime, kanskje 40 min. Eller? Blir vel 45 minutter på ramma i morgen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Neeeeida, håper da å slippe unna det. Derfor jeg vil ha tips på hvor lenge det burde stå inne i ovnen. 200c btw ^_^ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 hjemme fra kongsberg skipark, faen a støl jeg er i beina :b Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Neeeeida, håper da å slippe unna det. Derfor jeg vil ha tips på hvor lenge det burde stå inne i ovnen. 200c btw ^_^ Hvorfor lage det så komplisert? Ovnstekt laks med salt og pepper, røsti poteter, raspet gulrøtter i eddik og rømme Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Neeeeida, håper da å slippe unna det. Derfor jeg vil ha tips på hvor lenge det burde stå inne i ovnen. 200c btw ^_^ Hvorfor lage det så komplisert? Ovnstekt laks med salt og pepper, røsti poteter, raspet gulrøtter i eddik og rømme Pizza med ketchup er vanskelig nok for meg... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Neeeeida, håper da å slippe unna det. Derfor jeg vil ha tips på hvor lenge det burde stå inne i ovnen. 200c btw ^_^ Hvorfor lage det så komplisert? Ovnstekt laks med salt og pepper, røsti poteter, raspet gulrøtter i eddik og rømme Pizza med ketchup er vanskelig nok for meg... Særiøst? Visst ja så synes jeg synd i deg den dagen mor din dør. Å du ligger ved kjjøleskapet å sulter ihjel Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hehe, jeg klarer å smøre brødskiver i det minste da... Så det blir vel en miks av pizza og brød resten av livet regner jeg med, eller forresten... Jeg klarer å koke sånn "boil in bag" ris og hente kylling på butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg