Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opptatt hele uka, bortsett fra Onsdag. Politikk tar mye tid altså :)

 

Sånn er det her og ;) viss man ikke er i møter, så skriver man mail :p

 

Bedre med ei på 15 som blør enn ei på 18 som har gjort det før?

 

 

orginalen er litt grovere: det er bedre med 2 på 7 som blør en ei på 14 som har gjort det før!

 

13 og spretten vi ses i retten!

 

jo nærmere null, jo trangere hull!

Lenke til kommentar

Så enig der. :) Spesielt SU-ere og Rød ungdom... Har en del av de her i Drammen, og.. de har et snevert syn for å si det pent. Det er derimot ikke sagt at andre partier er så mye bedre. Er en grunn til at jeg har meldt meg ut av hele politikken. Fantastisk fascinerende å se hvor mye tid, energi og resurser det er som kan puttes inn i noe som gir så lite tilbake til samfunnet, og utretter så fantastisk lite. :)

Lenke til kommentar

Så enig der. :) Spesielt SU-ere og Rød ungdom... Har en del av de her i Drammen, og.. de har et snevert syn for å si det pent. Det er derimot ikke sagt at andre partier er så mye bedre. Er en grunn til at jeg har meldt meg ut av hele politikken. Fantastisk fascinerende å se hvor mye tid, energi og resurser det er som kan puttes inn i noe som gir så lite tilbake til samfunnet, og utretter så fantastisk lite. :)

 

 

Ja se på ulykken i tromsø... Tror du samferdelsministeren hadde et svar klart på hvordan de skulle forhindre flere ulykker der? Nei?

 

"Måkk penger ut av land, måkk de inn i klima så Jens får seg jobb i FN. Ikke bruk penger på eldre og på veier, det trengs ikke så lenge klimaet er godt. lala.." Dette er aps politikk i en fin sang :):new_woot:

Lenke til kommentar

Ja se på ulykken i tromsø... Tror du samferdelsministeren hadde et svar klart på hvordan de skulle forhindre flere ulykker der? Nei?

 

"Måkk penger ut av land, måkk de inn i klima så Jens får seg jobb i FN. Ikke bruk penger på eldre og på veier, det trengs ikke så lenge klimaet er godt. lala.." Dette er aps politikk i en fin sang :):new_woot:

Det er vel politikken for de fleste det.. For all del. Jeg støtter klimapolitikk, og et økt fokus på å faktisk forbedre klimaet vårt. Men det skal ikke gå på bekostning av, men heller integreres i resten av politikken.

 

SU her i Drammen var for en tid tilbake veldig opptatt av lyntog. Lyntog til Bergen, lyntog til Trondheim. Mens jeg satt på sidelinjen og bare. Ok, flott det. Men hva med å forbedre de jernbanelinjene vi har allerede først, og få på plass ett skikkelig jernbanenett som FUNGERER først? Siden de fleste av oss er intressert i å komme seg raskere fra Drammen til Oslo, enn fra Drammen til Bergen....

Lenke til kommentar

Jeg vedder fem kroner på at du går med skjorte hver dag. Jeg har alltid innbilt meg at alle i Unge Høyre kler seg pent. Har jeg rett, eller er det en grunnløs fordom?

 

Grunnløs fordom! Min tidligere leder gikk gled som en hippie, går faktisk ganske mye med pique, men det er mest fordi det er en del av arbeids uniformen min :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...