Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, dessverre er ikke jeg fjortiss :tease:

Du er født 1996, i april. Det er Januar nå, og da er du 14 år, derav fjortis.

Det er jo fresht! :D

Hva spiller du?

Divinity 2 er det det jeg har brukt timer på i det siste. Det og World of Warcraft.

Jeg har stalka deg. Still alive.

Jeg sitter og gråter og venter på at du skal banke på døra mi... :cry:

nettop derfor jeg har slutta å stalke forummedlemmer :)

Like greit, egentlig. De blir bare så skremt når du kommer inn døra og spør om du kan få en drink. :tease:

Lenke til kommentar
Fjortis er en uhøytidlig betegnelse på en person i begynnelsen av tenårene som er preget av den kroppslige og følelsesmessige overgangen i puberteten. Uttrykket brukes særlig om jenter på rundt fjorten år med en personlighet og atferd som er veslevoksen, barnslig og fnisete, energisk, bedrevitende og opprørsk.

+ gutter.

Admins og mods mareritt.. :(

^^

Lenke til kommentar

Det er "fjortizz" som bare legger elzkpååå alt lzm... lZker forkortelzer og bokztaven z :) En fjortiss er en som er 14 :)

Og ja, jeg skriver ss med vilje på slutten :)

Det der skjønte jeg 7% av.

En fjortiss er en som er 14 :)

Feil.

En person på fjorten år blir gjerne kalt fjortiss, man blir riktignok ikke kalt elvis når man er 11, men det er ikke relevant.

Derimot, har du den "typiske" fjortiss-oppførselen så er man mer "fjortizz" da man gjerne forkorter alt man skriver, og bruker bokstaven z istedet for s.

Koz og Klemz!

Lenke til kommentar

Jeg var fjortis en gang jeg og. Britney Spears var det store for meg, og jeg drømte om den dagen jeg skulle få barn med henne.

Jeg kom heldigvis på bedre tanker etterhvert.

Nei nei, da jeg var fjortiss så var det hu jenta i Harry Potter som var drømmen,- nå husker jeg ikke navnet hennes engang... Emma Watson? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...