Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Oktober 11, 1996 står det på profilen din Det er fjortiss for meg! Definisjon på fjortiss. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Joda, dessverre er ikke jeg fjortiss Du er født 1996, i april. Det er Januar nå, og da er du 14 år, derav fjortis. Det er jo fresht! Hva spiller du? Divinity 2 er det det jeg har brukt timer på i det siste. Det og World of Warcraft. Jeg har stalka deg. Still alive. Jeg sitter og gråter og venter på at du skal banke på døra mi... nettop derfor jeg har slutta å stalke forummedlemmer Like greit, egentlig. De blir bare så skremt når du kommer inn døra og spør om du kan få en drink. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Fjortis er en uhøytidlig betegnelse på en person i begynnelsen av tenårene som er preget av den kroppslige og følelsesmessige overgangen i puberteten. Uttrykket brukes særlig om jenter på rundt fjorten år med en personlighet og atferd som er veslevoksen, barnslig og fnisete, energisk, bedrevitende og opprørsk. + gutter. Admins og mods mareritt.. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Like greit, egentlig. De blir bare så skremt når du kommer inn døra og spør om du kan få en drink. Husker ikke du at jeg beina? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Oktober 11, 1996 står det på profilen din Det er fjortiss for meg! Definisjon på fjortiss. Det er "fjortizz" som bare legger elzkpååå alt lzm... lZker forkortelzer og bokztaven z En fjortiss er en som er 14 Og ja, jeg skriver ss med vilje på slutten Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har stalka deg. Still alive. Jeg sitter og gråter og venter på at du skal banke på døra mi... Jeg vet ikke helt hvor du bor. Men besteforeldrene dine! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har stalka deg. Still alive. Jeg sitter og gråter og venter på at du skal banke på døra mi... Jeg vet ikke helt hvor du bor. Men besteforeldrene dine! Creepy! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er "fjortizz" som bare legger elzkpååå alt lzm... lZker forkortelzer og bokztaven z En fjortiss er en som er 14 Og ja, jeg skriver ss med vilje på slutten Det der skjønte jeg 7% av. En fjortiss er en som er 14 Feil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jarmo! Jeg har savnet deg.(ja jeg er løs på ei flaske fra sverige når jeg måtte hhente en) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er "fjortizz" som bare legger elzkpååå alt lzm... lZker forkortelzer og bokztaven z En fjortiss er en som er 14 Og ja, jeg skriver ss med vilje på slutten Det der skjønte jeg 7% av. En fjortiss er en som er 14 Feil. En person på fjorten år blir gjerne kalt fjortiss, man blir riktignok ikke kalt elvis når man er 11, men det er ikke relevant. Derimot, har du den "typiske" fjortiss-oppførselen så er man mer "fjortizz" da man gjerne forkorter alt man skriver, og bruker bokstaven z istedet for s. Koz og Klemz! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg var fjortis en gang jeg og. Britney Spears var det store for meg, og jeg drømte om den dagen jeg skulle få barn med henne. Jeg kom heldigvis på bedre tanker etterhvert. 2 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da sier jeg takk for i kveld, og på gjensyn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Sov godt da lille barn, og husk at foreldrene dine er der om du får mareritt. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg var fjortis en gang jeg og. Britney Spears var det store for meg, og jeg drømte om den dagen jeg skulle få barn med henne. Jeg kom heldigvis på bedre tanker etterhvert. Nei nei, da jeg var fjortiss så var det hu jenta i Harry Potter som var drømmen,- nå husker jeg ikke navnet hennes engang... Emma Watson? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men på min tid, så var Emma Watson særdeles ulovlig. Endret 10. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da jeg var fjortiss så gikk det under en måned, så var hun ferdig som fjortiss http://www.last.fm/user/myrmyra/charts?rangetype=week&subtype=artists - ai, jeg tror jeg har blitt litt for hekta på en artist... 410 times på 7 days er litt for mye Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Your musical compatibility with myrmyra is Very Low Music you have in common includes Vassendgutane, Joe Satriani, Queen, Children of Bodom and Bon Jovi. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hahah, har tilgode å finne noen jeg har over "very low" med Spesiellt etter jeg hørte mye på Jacques Villeneuve (ja, Formel-1 verdensmesteren), 2Boys (fra mgp jr), Billy Gilman, Declan Galbraith, Justin Bieber ( ) og nå Straalen McCallum Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nå har ikke jeg kjøpt Last.FM konstant, så det er ikke så rart. Ikke ligger all musikken min på Spotify heller, så Winampen tar unna en del som ikke dukker opp der. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har en god del på spotify, resten er på WMP, så alt blir scrobblet hos meg. Men synes dette var litt interessant: "Straalen McCallum 413 plays (13 listeners) 412 plays in your library" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg