L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Bare må ta på moderatorhatten litt: Vi poster ikke lenke til andre brukeres facebook uten eksplissit tillatelse. Takk. Da var det sagt så vet dere det. Endret 10. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ser ut som om linken går til profilen man er logget på som. Å nei? Sier du det? Velkommen etter Jeg må bare beklage jeg ikke har like bred kunnskap om data som dere andre. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bare må ta på moderatorhatten litt: Vi poster ikke lenke til andre brukeres facebook uten eksplissit tillatelse. Takk. Da var det sagt så vet dere det. så ikke ut som om du fikk det til, så jeg endra Ser ut som om linken går til profilen man er logget på som. Å nei? Sier du det? Velkommen etter Jeg må bare beklage jeg ikke har like bred kunnskap om data som dere andre. er ikke lett her på forumet, men den var ganske opplagt, da han ikke nevner navn.... Bare må ta på moderatorhatten litt: Vi poster ikke lenke til andre brukeres facebook uten eksplissit tillatelse. Takk. Da var det sagt så vet dere det. så ikke ut som om du fikk det til, så jeg endra Ser ut som om linken går til profilen man er logget på som. Å nei? Sier du det? Velkommen etter Jeg må bare beklage jeg ikke har like bred kunnskap om data som dere andre. er ikke lett her på forumet, men den var ganske opplagt, da han ikke nevner navn.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Og jeg som er på "slankekur" Betyr det at du har gått over fra øl til Cognac grunnet færre kalorier? Jau! [20-års aldersgrense] Jeg er en livsnyter, elsker og lager selv god gourmet mat, med utsøkt vin attåt. Cognac avec og en røyk når jer har tid til det. [20-års aldersgrense] Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bare må ta på moderatorhatten litt: Vi poster ikke lenke til andre brukeres facebook uten eksplissit tillatelse. Takk. Da var det sagt så vet dere det. Jeg gir herved eksplissit tillatelse til alle som vil poste min facebook. Jeg må bare beklage jeg ikke har like bred kunnskap om data som dere andre. Du er tilgitt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bare må ta på moderatorhatten litt: Vi poster ikke lenke til andre brukeres facebook uten eksplissit tillatelse. Takk. Da var det sagt så vet dere det. Jeg gir herved eksplissit tillatelse til alle som vil poste min facebook. Jeg må bare beklage jeg ikke har like bred kunnskap om data som dere andre. Du er tilgitt du er litt for enkel igjen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 du er litt for enkel igjen Prøver ikke akkurat å være vanskelig heller da Internetparanoia er oppskrytt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Man skal ikke mobbe paranoide vet du! De er tross alt de mest forfulgte menneskene på jord! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har en mer fornuftig holdning. Mitt liv er så kjedelig og lite interessant at enhver person som hadde orket forsøket på å stalke meg hadde øyeblikkelig tatt livet sitt grunnet et akutt anfall av kjedsomhet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Man skal ikke mobbe paranoide vet du! De er tross alt de mest forfulgte menneskene på jord! Kan jeg bruke den visst jeg vil flytte til Spania? Hjelp jeg er forfulgt i hjemlandet mitt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jau! [20-års aldersgrense] Jeg er en livsnyter, elsker og lager selv god gourmet mat, med utsøkt vin attåt. Cognac avec og en røyk når jer har tid til det. [20-års aldersgrense] Hear, hear. Man skal ikke bare overleve. Man skal leve litt innimellom også. Da er god drikke noe som hører med. Selv om jeg foretrekker whisky foran cognac. Det er mange gode cognacer der ute da, men jeg nipper heller til en whisky som regel. Eller en god årgangstequila. Det går det også. Fatlagret tequila er undervurderte saker. Folk tror at tequila bare er sånn med rød hatt som skal shottes og svelges så fort som mulig, men de går glipp av mye gått. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har en mer fornuftig holdning. Mitt liv er så kjedelig og lite interessant at enhver person som hadde orket forsøket på å stalke meg hadde øyeblikkelig tatt livet sitt grunnet et akutt anfall av kjedsomhet. Hva inneholder din hverdag? Å skrive i denne tråden? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Gir med dette tillatelse, og legger inn linken her i tilfelle noen skal være nysgjerrig. facebook.com/risvik - I motsetning til andre som knapt tør dele noe info om seg selv så ser jeg på det som greit at folk kan snoke litt som positivt. Leter man litt finner man også telefonnr-et mitt, og et par email-adresser. På mystisk vis så har jeg klart å skaffe meg skjult nr. Kjekt nok, siden man slipper alt av telefonselgere. Greit nok, jeg blir litt ekstra sårbar når jeg lar min informasjon være så lett tilgjengelig. Men samtidig så er det sånn at det hjelper meg med å holde et visst nivå av seriøsitet. Kan det ikke knyttes opp mot meg som person, så er det like greit at det ikke blir postet. For min del så mener jeg det øker seriøsiteten at enkelte tør dele litt mer om seg selv enn andre. Det er lettere å være drittsekker på et forum der alle brukerne bare er anonyme navn. Endret 10. januar 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Former MainCore, er det ikke leggetid for fjortisser snart? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva inneholder din hverdag? Å skrive i denne tråden? Min hverdag består av; 1. Arbeid. 2. Spilling. 3. Soving. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Former MainCore, er det ikke leggetid for fjortisser snart? Joda, dessverre er ikke jeg fjortiss Min hverdag består av; 1. Arbeid. 2. Spilling. 3. Soving. Det er jo fresht! Hva spiller du? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har en mer fornuftig holdning. Mitt liv er så kjedelig og lite interessant at enhver person som hadde orket forsøket på å stalke meg hadde øyeblikkelig tatt livet sitt grunnet et akutt anfall av kjedsomhet. Hva inneholder din hverdag? Å skrive i denne tråden? Hva med å starte en egen tråd i denne kategorien(sosialt)? Vi har allerede kanskje? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Former MainCore, er det ikke leggetid for fjortisser snart? Joda, dessverre er ikke jeg fjortiss Oktober 11, 1996 står det på profilen din Det er fjortiss for meg! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har en mer fornuftig holdning. Mitt liv er så kjedelig og lite interessant at enhver person som hadde orket forsøket på å stalke meg hadde øyeblikkelig tatt livet sitt grunnet et akutt anfall av kjedsomhet. nettop derfor jeg har slutta å stalke forummedlemmer Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har en mer fornuftig holdning. Mitt liv er så kjedelig og lite interessant at enhver person som hadde orket forsøket på å stalke meg hadde øyeblikkelig tatt livet sitt grunnet et akutt anfall av kjedsomhet. Jeg har stalka deg. Still alive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg