Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke min mamma men bestemor du var på :p

Å ho syntes den var så liten at den ikke fortjente å kalles penis, men en litt opphovnet klitoris :whistle:

Jeg har lært at jeg skal være fornøyd med det jeg har jeg! Og bestemora di klagde ikke :(

Hu virka iaffal fornøyd.

Hu sa jo ja flere ganger...

wait :ermm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åååh. Jeg merker jeg begynner å hate menneskeheten mer og mer intenst, for hver dag som går. :ermm: Merker at det finnes nok av personer rundt meg jeg lett kunne tatt ett godt tak om strupen til og strammet godt til nå. For maken til tilbakeståethet skal man lete lenge etter...

Lenke til kommentar

Åååh. Jeg merker jeg begynner å hate menneskeheten mer og mer intenst, for hver dag som går. :ermm: Merker at det finnes nok av personer rundt meg jeg lett kunne tatt ett godt tak om strupen til og strammet godt til nå. For maken til tilbakeståethet skal man lete lenge etter...

Flytt til Vestlandet! thumbup.gif

Lenke til kommentar

Join the club. Skaff deg en morbid humor, så blir alt så mye morsommere. en god start er på Darwin-awards.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke akkurat vanskelig å finne...

Jeg tror vi snakker om en link som automatisk linker til DIN profil, om du er innlogget, vel å merke. :)

To late.

Og med det legger jeg meg. Jobbe i morgen også. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg vrir hodet av en stakkar. :)

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...