Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

De fleste har ikke tid til å sitte å tenke på hav de gjør når mor henger i kjøkkenlampa.

Da, tror jeg faktisk det er noe de fleste burde TA seg tid til. Utrivelig eller ikke, men jeg tenker faktisk gjennom en gang i blant hva jeg ville gjort om en av mine nære venner eller familie skulle tatt sitt eget liv. Det samme angående mitt eget. Det er ikke sånn at jeg håper på at noe slikt skal skje, men om det skulle skje, er jeg litt mer forberedt på det. Det gjør meg også mer obs på å tolke de signalene som tyder på at noe kan være galt. Og at jeg har venner som sliter, DET er jeg fullstendig klar over.

Men over til noe annet. Beina mine har vondt etter å ha stått rett opp og ned i 8 timer. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9 timer, mener du vel?

Hører gjerne på hva klassen din har å tilby jeg. Hvilket trinn, og hva slags linje går du på?

Nei, det er skoledag om ja, nå 9 minutter :tease:

Klassen min er utrolig, hmm. Mobbete? :hmm: Fjortissaktiv? Overreagerende og umodne?

9. trinn, faktisk. Ja, jeg er bare 14 år. Nå forventer jeg at folk behandler meg deretter. Synd, men trolig.

EDIT: Jeg så feil på klokka første gangen. Nå er det 9 minutter til.

Endret av Chillaxville
Lenke til kommentar

Oida. Kom deg i senga! :thumbup:

Skoledag om 9 minutter, blæh. Klassen min er ganske rar, og veldig irriterende. Noen som vil høre?

Jeg har planer om det etterhvert. Har bare mine ting på toalettet jeg må gjøre ferdig først..

Jeg irriterer meg grenseløst over folk på nett/msn/irl som aldri kan forstå at jeg ikke er deres personlige psykolog. At jeg ikke er interessert i ensidige vennskap hvor jeg skal være den jævelen som lytter og hjelper stakkarer med de små problemene deres. Noen som har forslag på hvordan jeg kan si FUCKOFF til denne stakkaren? Det er grenser for hvor mye lengre jeg orker å høre på "Jeg skulle ønske jeg kunne bli glad igjen" og det evige maset om at jeg må høre på all slags problemer. Do something, don't just complain. It won't help you, Neither help me.... GAH!

Lenke til kommentar

Stoddart: Nei, så enkelt er det ikke. Det er forskjell på å i affekt finne ut at nei, livet er for kjipt, nå gjør jeg det slutt, og på det å faktisk ha kommet fram til et veloverveid valg. Man er ikke istand til å ta en slik beslutning når man er full.

Det er faktisk mulig å ha kommet frem til et valg "nå gidder jeg ikke mer" utenom at det virker slik på andre. At man drikker seg full, kan det være mange grunner til, men det behøver ikke endre det fakta at de har bestemt seg på forhånd at nå er det nok. Ja, folk gjør det når de plutselig finner det ut, andre går å tenker på det lenge. Begge deler er like tragisk.

Lenke til kommentar

9 timer, mener du vel?

Hører gjerne på hva klassen din har å tilby jeg. Hvilket trinn, og hva slags linje går du på?

Nei, det er skoledag om ja, nå 9 minutter :tease:

Klassen min er utrolig, hmm. Mobbete? :hmm: Fjortissaktiv? Overreagerende og umodne?

9. trinn, faktisk. Ja, jeg er bare 14 år. Nå forventer jeg at folk behandler meg deretter. Synd, men trolig.

EDIT: Jeg sa feil på klokka første gangen. Nå er det 9 minutter til.

En skoledag er mens du er på skolen. Det at det er mandag, betyr ikke at det er skoledag. Du sier ikke at det er skoledag når klokken er 21.00 på en mandag. Det heter hverdag :)

Jeg er egentlig ikke overrasket, og det var derfor jeg spurte. Fordi jeg hadde på følelsen av at du gikk på ungdomsskolen. Det er ikke nødvendigvis negativt :) Du har fler ungomsår enn meg igjen, iallefall.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

En skoledag er mens du er på skolen. Det at det er mandag, betyr ikke at det er skoledag. Du sier ikke at det er skoledag når klokken er 21.00 på en mandag. Det heter hverdag :)

Aha, trodde det omvendte. My bad.

Endret av Chillaxville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...