Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Romis: http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=fina2

Kan jeg endre noe på ordren etter jeg har fullført kjøpet?

Ordren kan kanselleres inntil vi har startet å plukke varene.

Skal gå ann å kansellere enda da. Men det er lenge siden jeg var borti det der, og gidder ikke slenge inn en ordre selv for å finne ut hvordan man gjør det. :p

---

Stoddart: Nei, så enkelt er det ikke. Det er forskjell på å i affekt finne ut at nei, livet er for kjipt, nå gjør jeg det slutt, og på det å faktisk ha kommet fram til et veloverveid valg. Man er ikke istand til å ta en slik beslutning når man er full.

Lenke til kommentar

Vel, kan ikke si at det forrige nicket ditt var spesielt bra, så det er jo en forbedring. Men for meg er det intetsigende - betyr det noe spesielt?

Avatar bør du fikse. Er ikke stort stress å ordne rett størrelse, og er du for lat til å gjøre det selv, så fins det egne tråder for hjelp til sånt. (+ sikkert brukere her i tråden som gjør det om du spør pent)

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Romis: http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=fina2

Kan jeg endre noe på ordren etter jeg har fullført kjøpet?

Ordren kan kanselleres inntil vi har startet å plukke varene.

Skal gå ann å kansellere enda da. Men det er lenge siden jeg var borti det der, og gidder ikke slenge inn en ordre selv for å finne ut hvordan man gjør det. :p

---

Stoddart: Nei, så enkelt er det ikke. Det er forskjell på å i affekt finne ut at nei, livet er for kjipt, nå gjør jeg det slutt, og på det å faktisk ha kommet fram til et veloverveid valg. Man er ikke istand til å ta en slik beslutning når man er full.

Hva i helvete skal jeg gjøre da? Jeg vil jo ikke ha pakken lenger.

Lenke til kommentar

Det er ikke et spesielt trivelig emne; men fakta er at det er noe man sannsynligvis vil oppleve iløpet av et normalt liv - at noen man vet om, eller at noen man er nær - sliter. Kanskje går det bra, kanskje ser man det komme lang tid i forveien, at det går gal vei. Kanskje slår det ned brått, som lyn fra klar himmel.

Jeg har sett hvordan det påvirker folk. Noen hundre meter unna meg bor en familie som aldri ble den samme - enda det er mange tiår siden det skjedde.

Er man forberedt, så takler man det bedre selv. Det er et emne som er utrivelig, og det fins mange ståsted. Men det skal godt gjøres å påstå at man er i stand til å ta et slikt valg når man er full. Mitt ståsted kan være provoserende, men jeg har har ihvertfall et klart ståsted om problematikken.

---

TheWankerShip: nei. Jeg vil helst dø en naturlig død. Men selvmord er ikke utenkelig når jeg er gammel og grå, og hodet ikke er det det engang var. Jeg vill ikke sitte der som en gammel bitter mann, med en så degenerert hjerne at jeg knapt klarer å formulere meg fornuftig om været.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Nei, man må være forberedt på hva man skal gjøre når man står der, og vet at noen sliter og er i ferd med å gjøre det slutt. (Er ikke uvanlig med faretegn, både over tid, og konkret rett før.)

Er man forberedt på at det kan skje, selv hos de man tror har det perfekt, så takler man det bedre selv om det plutselig skjer.

Lenke til kommentar
  1. Find a very tall building, overlooking a public place. Stand on top of it with lots of piano wire and some superglue.
  2. Tie one end of a piece of piano wire 5 meters short of the ground to your ankles. Secure the other end to the top of the building.
  3. Tie one end of a piece of piano wire 10 meters short of the ground in a lasso around your neck, so it can tighten when pulled. Secure the other end to the top of the building.
  4. Glue your hands to your head so that you can't go back.
  5. Jump!

The result: at 10 meters from the ground, the piano wire around your neck will tighten and slice your head off. Your head will, however, not fall because it is stuck to your hand. You will be found dangling upside down 5 meters from the ground with your head stuck to your hand.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...