Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Flott skuespiller. Endret 9. januar 2011 av MainCore Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva det angår Avenged sevenfold, så var jeg veldig fan før, men har egentlig mistet smaken for metal. Hva erre nå? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Musikken er grei nok. Men det fins så mye vakker musikk. Skal man først gjøre slutt på alt, hvorfor ikke høre på noe av det vakre som livet har å tilby før man gir seg. Objektivt sett så ser jeg ikke hvordan man klarer å hevde at Avenged Sevenfold er så bra at det fortjener å være det siste man hører på. Skal man først ta selvmord så bør man gjøre det skikkelig. Få med seg en siste soloppgang. Gjøre det rolig og veloverveid. Ikke styrte et par flasker billig sprit, høre på søppelmusikk, og la det være opp til tilfeldighetene om man lykkes, fordi man er for full til å treffe rett. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 nå syns jeg du går litt hardt utover de som faktisk har hatt det såpass dårlig i livet at de tar en slutt på det. trur kanskje jeg skal animere litt. en time til klesvaska er ferdig så... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva det angår Avenged sevenfold, så var jeg veldig fan før, men har egentlig mistet smaken for metal. Hva erre nå? e har gått mainstreem med innslag av jazz og roligere musikktyper Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Shikaru: nei. Klarer man ikke å gjøre slutt på det når man er edru, så har man noe å leve for. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen som har lyst til å tine litt snø? Jeg fant frem nitrobilene mine fra kottet som jeg ikke har kjørt på 3 år (og må ha noen nye deler). Så har i hele dag rengjort og demontert og gått over motor. Da var det bare å vente til det blir morra så jeg kan kjøpe de manglende delene Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen som har lyst til å tine litt snø? Ja, takk. Fytti helvete som det har snødd i det siste. Ble mye måking i dag gitt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Skal man først ta selvmord så bør man gjøre det skikkelig. Få med seg en siste soloppgang. Gjøre det rolig og veloverveid. Ikke styrte et par flasker billig sprit, høre på søppelmusikk, og la det være opp til tilfeldighetene om man lykkes, fordi man er for full til å treffe rett. Nå håper jeg virkelig ikke du kritiserer måten din venn begikk selvmord på, for om det er tilfellelet er det er lavmål jeg sjelden har opplevd maken til. ' Det var mitt. Noen ganger føler jeg at visse brukere ødelegger hele gleden med denne tråden . 3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Skal man først ta selvmord så bør man gjøre det skikkelig. Få med seg en siste soloppgang. Gjøre det rolig og veloverveid. Ikke styrte et par flasker billig sprit, høre på søppelmusikk, og la det være opp til tilfeldighetene om man lykkes, fordi man er for full til å treffe rett. For når man tar livet sitt, så er man som regel så oppegående, klar og positiv, at man tenker "nei, tror jammen jeg skal ha med meg tidenes fineste soloppgang, over sjøen her, høre fuglene kvitre, før jeg tar livet mitt, for dette liker jeg ikke"... 4 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Skal man først ta selvmord så bør man gjøre det skikkelig. Få med seg en siste soloppgang. Gjøre det rolig og veloverveid. Ikke styrte et par flasker billig sprit, høre på søppelmusikk, og la det være opp til tilfeldighetene om man lykkes, fordi man er for full til å treffe rett. For når man tar livet sitt, så er man som regel så oppegående, klar og positiv, at man tenker "nei, tror jammen jeg skal ha med meg tidenes fineste soloppgang, over sjøen her, høre fuglene kvitre, før jeg tar livet mitt, for dette liker jeg ikke"... +1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Coa: jo, det gjør jeg. En slik handling skal ikke skje i affekt. Han mislyktes forøvrig, og lever enda. Kan man ikke kaldt og kalkulert få med seg litt av det beste livet har å by på rett før man gjør det slutt, så har man noe å leve for. Må man drikke seg til mot, evt. ruse seg, så har man noe å leve for. Selvmord skal ikke være en enkel utvei. Men jeg skal ikke være så moraliserende at jeg nekter noen kontroll over slutten på sitt eget liv. Er det et veloverveid valg, så er det akseptabelt, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis jeg har bestilt noe fra komplett som ikke er sendt allerede, hvordan avbestiller jeg? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Logg deg inn, gå på min side, og søk opp ordren. Der har du valg både for å kansellere hele ordren, eller bare individuelle linjer i den. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Godt sagt. Alt jeg kan si. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Mener det er på skjermen før du kommer så langt, eget valg for bare å se på, og for å endre/avbestille. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kan man ikke kaldt og kalkulert få med seg litt av det beste livet har å by på rett før man gjør det slutt, så har man noe å leve for. Vel, nå er vel litt av poenget med å ta livet sitt, at man faktisk ikke har noe å leve for. Man føler man er fortapt, da ser man ikke på noe i livet som fint, alt er negativt, alt er kjedelig. Da er en soloppgang veldig lite relevant. Må man drikke seg til mot, evt. ruse seg, så har man noe å leve for. Eller så er det ofte man drikker for å prøve å glemme det man ikke vil leve for, men at det ikke funker, en "whiskey lullaby" som Brad Paisley og Alisson Krauss synger om... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvor? Tror du er for seint ute. Ordren er frigjort til plukk (det vil si den er sendt til lageret og de har begynt å plukke varene dine). Tror bare du kan avbestille den så lenge den står som åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg