Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det verste er jo at folk legger ut bilder av andre, uten godkjennelse av vedkommende. Latterlig og burde vært ulovlig.

Det er ulovlig.

Ser ikke sånn ut, siden Facebook ikke gjør noe særlig med det. Og når det først oppdages, så får det heller ikke noe store konsekvenser.

Det er også ulovlig å drikke på en offentlig plass, men ikke mye som blir gjort med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det startet med norges vakreste å endte opp med norges- vakreste rumpe, pupper, kløft, person, kropp osv.

Det er latterlig, skulle nesten vært posta på babethread og rumpetråden her da ^^

Endret av UaeX
Lenke til kommentar

Er det? Hvordan skulle du gjort det hvis du var sjef for Facebook?

Ja, si det. Det er også mye mindre av slike Facebook-grupper, enn det er av folk som drikker alkohol på offentlige steder. Så det kommer litt ann på kapasiteten.

Uansett ville jeg ikke skape nok en diskusjon, men påpeke at jeg synes Facebook er latterlig og farlig.

Lenke til kommentar

Når det kommer til facebook, hadde ei venninne som var sammen med en fyr, han hadde nakenbilder av hun på mobilen, og face. også mistet han telefonen på byen, hun og han jaktet som gale for og finne igjen denne. og når de hadde funnet telefonen på et utested, så fant de bildene av henne ute på facebook :p

Lenke til kommentar

"Du skal ikke tro du er noe..."

Dette er den verste setningen jeg vet om og jeg hater mennesker som lever etter den.

Takk for meg.

Flere har latt seg provosere av Jann Ove, ser jeg. Men man lærer som regel å ignorere, og heller snakke med andre som har et litt mer beskjedent syn på folk.

Endret av MainCore
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mchansern: jeg sier ikke at janteloven er ideelt. Men den motsatte enden av skalaen er heller ikke positivt - man skal kunne uttale seg negativt om urealistiske planer.

Motgang er viktig; det som ikke dreper deg gjør deg bare sterkere - får man motgangen for sent så går det galt.

Lenke til kommentar

Flere har latt seg provosere av Jann Ove, ser jeg. Men man lærer som regel å ignorere, og heller snakke med andre som har et litt mer beskjedent syn på folk.

Det at han selv er en slutter og setter lave mål er greit for min del, men at han skal være negativ ovenfor alle som har større mål enn han blir feil!

Lenke til kommentar

Det at han selv er en slutter og setter lave mål er greit for min del, men at han skal være negativ ovenfor alle som har større mål enn han blir feil!

Det foreslår jeg dette :)

Lenke til kommentar

Jeg, en slutter?

Jeg, lave mål?

Seriøst?

Fins det større mål her i livet enn spirituell lykke gjennom intellektuell selvrealisjon?

At jeg har gitt opp formell høyere utdanning handler kun om en ting: ROI. Jeg får så lite igjen for de årene det tar, at det ganske enkelt ikke lønner seg.

Lenke til kommentar

Det foreslår jeg dette :)

Takk for kjempe tips! :) Hva det angår Avenged sevenfold, så var jeg veldig fan før, men har egentlig mistet smaken for metal.

Ganske mange som ikke hører på Avenged, som ofte hører på mainstreem musikk som også tar selvmord btw ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...