Coa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det regner jeg med. Må ha vært nyrike russere og overvektige tyskere som betalte mest. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Utrolig deilig å kjøre når det nettopp har snødd og det ikke er måkt. jeg tenkte det samme tidligere i vinter, men nå har jeg klart å kjøre av og sette meg fast hele to ganger på under én uke. I går gadd jeg ikke ringe NAF, så kjøpte slepetau og fikk hjelp av en snill varebil som tilfeldigvis kom forbi. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Som hva da? Luksusprostituert? Var nok trøkk-fører hos grossist SATANS kjedelig jobb, men godt betalt det var det Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Utrolig deilig å kjøre når det nettopp har snødd og det ikke er måkt. jeg tenkte det samme tidligere i vinter, men nå har jeg klart å kjøre av og sette meg fast hele to ganger på under én uke. I går gadd jeg ikke ringe NAF, så kjøpte slepetau og fikk hjelp av en snill varebil som tilfeldigvis kom forbi. Jeg må innrømme at det er et under at jeg ikke har kjørt ut eller krasjet enda. Jeg har hatt fryktelig flaks, fordi det har vært et par nestenulykker, enda fler ganger har jeg holdt på å kjøre ut, samt drøssevis av situasjoner der jeg hadde krasjet om det var biler i motgående kjørefelt. Sånn inntil videre er det morsomt. ' Yavel: Trøkkfører og du tjente nesten 20 000 i måneden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en liten slump penger til overs denne måneden (les: et par tusen). Hva bør jeg kjøpe meg? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg må innrømme at det er et under at jeg ikke har kjørt ut eller krasjet enda. Jeg har hatt fryktelig flaks, fordi det har vært et par nestenulykker, enda fler ganger har jeg holdt på å kjøre ut, samt drøssevis av situasjoner der jeg hadde krasjet om det var biler i motgående kjørefelt. Sånn inntil videre er det morsomt. Begge gangene jeg har kjørt ut har det vært fordi jeg kom for langt ut på høyre side, og havnet utenfor veikanten. Litt flaut at jeg klarte å gjøre det samme to ganger, men det er nå så. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Utrolig deilig å kjøre når det nettopp har snødd og det ikke er måkt. jeg tenkte det samme tidligere i vinter, men nå har jeg klart å kjøre av og sette meg fast hele to ganger på under én uke. I går gadd jeg ikke ringe NAF, så kjøpte slepetau og fikk hjelp av en snill varebil som tilfeldigvis kom forbi. Jeg må innrømme at det er et under at jeg ikke har kjørt ut eller krasjet enda. Jeg har hatt fryktelig flaks, fordi det har vært et par nestenulykker, enda fler ganger har jeg holdt på å kjøre ut, samt drøssevis av situasjoner der jeg hadde krasjet om det var biler i motgående kjørefelt. Sånn inntil videre er det morsomt. ' Yavel: Trøkkfører og du tjente nesten 20 000 i måneden? Trøkkfører og 20k i grunnlønn, også var det provisjon der det var muligheter for 20k i bonus, som da blir 40k. skal nevnes at det er bare en i hele Norge som klarer det de fleste ligger på 25k Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en liten slump penger til overs denne måneden (les: et par tusen). Hva bør jeg kjøpe meg? Tips mottas med takk. Kjøp en gave til en på forumet. Gjerne til personen som ga deg rådet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en liten slump penger til overs denne måneden (les: et par tusen). Hva bør jeg kjøpe meg? Tips mottas med takk. sett dem inn på bsu, konto. viss dette er gjort, så ville jeg anbefale spare konto til et skikkelig kamera! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en liten slump penger til overs denne måneden (les: et par tusen). Hva bør jeg kjøpe meg? Tips mottas med takk. Bassgitar! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en liten slump penger til overs denne måneden (les: et par tusen). Hva bør jeg kjøpe meg? Tips mottas med takk. Du kan spare til en gang du faktisk trenger pengene sårt Det ville jeg seriøst gjort. En gang vil du få bruk for de, å da er det kjekt å ha de! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en liten slump penger til overs denne måneden (les: et par tusen). Hva bør jeg kjøpe meg? Tips mottas med takk. Klær, kamera eller stereoanlegg til bilen. Hvert fall det jeg ønsker meg. ' Når jeg tenkte meg om var det faktisk ganske lite med 20 tusen i månedslønn. Av en eller annen grunn tenkte jeg at det var mye. 20 000 i måneden er det vaskedamen vår fra Polen tjener, samt de på jobb som jobber fulltid på Rema. @ Yavel Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Når jeg tenkte meg om var det faktisk ganske lite med 20 tusen i månedslønn. Av en eller annen grunn tenkte jeg at det var mye. 20 000 i måneden er det vaskedamen vår fra Polen tjener, samt de på jobb som jobber fulltid på Rema. @ Yavel 20k er ikke mye nei, men uten utdanning så syns jeg det er helt fair, for min del som bor hjemme, så hadde det vært digg har mål om og kanskje putte et 1tall foran det 2tallet og jobb og studier er stress Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har aldri hørt om "Luxus fellen". Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har aldri hørt om "Luxus fellen". Hva er det for noe? Økonomer hjelper folk i økonomiske kriser til å innse hvor på trynet økonomien deres er. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har aldri hørt om "Luxus fellen". Hva er det for noe? tv program på tv3, der 2 økonomer besøker IDIOTER som bruker penger dem ikke har. prøver og få dem på rett kjør.... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Herlige hvite veier. Er føret rett så tar jeg sideveien inn til byen. Smal, halvveis uoversiktlig og svingete. Ca. 0 andre biler. Lite bebyggelse. 80-sone. Perfekte forhold for å utfordre bilen litt, uten at det blir uforsvarlig. Har enda til gode å få til noen brølere på vinteren. Kun en gang har det vært i nærheten av å være farlig. Men da var det bilen sin skyld. Var ikke klar over at det ikke var ABS i pappas firhjulstrekker. Tenkte jeg skulle teste bremsene når jeg var alene på en rettstrekning, og fikk virkelig sleng på den store klossen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har en liten slump penger til overs denne måneden (les: et par tusen). Hva bør jeg kjøpe meg? Tips mottas med takk. sett dem inn på bsu, konto. viss dette er gjort, så ville jeg anbefale spare konto til et skikkelig kamera! Sparer selvsagt mange tusen i måneden, og disse pengene går utenom sparingen. Kamera trir jeg er et godt valg. Skal spare til et skikkelig kamera. Da skal dere se på faen når jeg tar bilder fra rundt om i verden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Økonomer hjelper folk i økonomiske kriser til å innse hvor på trynet økonomien deres er. tv program på tv3, der 2 økonomer besøker IDIOTER som bruker penger dem ikke har. prøver og få dem på rett kjør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg