Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Badstu er k0z. Har det på hytta og brukes omtrent hver helt i vinterhalvåret. Finnes det noe bedre enn å være på ski i -20 grader for deretter å komme inn i en badstu?!

Det beste er følelsen man sitter igjen med etterpå. Først ut i skogen, deretter badstu, så mat, for og videre sette seg i godstolen med morgenkåpe, tøfler og te. Ahhhhhh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reinstallasjoner suger >.<

Jepp. Det er hat.

Kjapt spørsmål. hva er "N" i dette:

DDMMÅÅÅÅ-NNNNN.

De fem siste sifrene i fødselsnummeret ditt.

De er som andre har sagt, personnummeret ditt. Men bare for å oppklare, kalles alle elleve sifrene for fødselsnummer, de seks første er fødselsdatoen din og de fem siste er personnummeret. :)

Dere kan lese mer om fødselsnummer, her. Ganske interessant lesing, i og for seg. :)

Lenke til kommentar

Badstu er k0z. Har det på hytta og brukes omtrent hver helt i vinterhalvåret. Finnes det noe bedre enn å være på ski i -20 grader for deretter å komme inn i en badstu?!

PS: Jeg hadde asiatisk mat i dag, det var dritdårlig. Får håpe det blir bedre når jeg tar turen til Asia. :w00t:

Regner med at Asiatisk mat stort sett er bedre i Asia enn i Norge :)

Det er nok sant, ja. Akkurat som italiensk pizza man får kjøpt fra frysedisken på Rimi, ikke smaker som italiensk pizza man får kjøpt i Napoli.

Bare synn at italienske pizzaen (som jeg har smakt) smaker lort. :ph34r:

Lenke til kommentar

God reise, Smurf! :)

Takk, Malin. :)

Såe.. WAZZZAAAP?

Avventer avreise til Steinkjer. :)

Stikker om en halvtime. Kommer ikke opp dit fort nok, selv om det ikke er før rundt elleve i kveld. :p

Ooooohh.niz. :ph34r:

Oh yes. Kommer du på fest når jeg får ordna meg til der oppe? :wee:

Evt. være "daten" min på fredag? :p

Lenke til kommentar

Mja, nyttårsballene som var på rådhuset var alltid den helga, men så slutta de med dem (uting spør du meg, ball er awesome!) og nå er det nyttårsfester på Gubb i stedet som gjelder.

Hadde jeg hatt deg på Facebook, hadde jeg sendt deg invite. :p

Nyttårsball, hadde vært ungdomskolen all over!

Lenke til kommentar

Ha-ha. :p

Jeg husker litt av det siste jeg var på. Alle gutta i dress, alle jentene i ballkjoler og aftenkjoler og lignende, punsj-bolle, mat, dansegulv, brukbar DJ, overdrevent mye vin og sprudlevann, samt alle som sto ute og røykte sigarer og sigarillos.

Jeg dro tidlig, da en kamerat kom på besøk fra Grong, så fikk ikke med meg slutten, men det jeg husker fra det, var rimelig awesome. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...