Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

handler på cdon, hele feilmeldingen:

For å kunne handle med faktura må du angi hele person nummeret ditt, DDMMÅÅÅÅ-NNNNN. Vill du ikke registrere hele person nummeret går det bra å velge annet betalings sett under Betalings alternativ lengst ner på denne siden.

Lenke til kommentar

Du kan jo sende mail til dem, og forklare at det skrives "personnummer", "betalingssett" og "betalingsalternativ". Det heter vel "lengst ned" også.

Personnummer er forøvrig et femsifret nr som står på et av legitimasjonskortene dine.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Nå er det tid for badstu, deretter biff.

Høres jævelig bra ut. Holder selv på å fikse meg laks til middag

Det er ganske bra ja. Den beste investeringen jeg (mamma og pappa)har gjort er å skaffe badstu. Det er lenge siden jeg har spist laks, det må jeg spise snart, men nå er det biff, peppersaus og fløtegratinerte poteter.

Lenke til kommentar

Det er ganske bra ja. Den beste investeringen jeg (mamma og pappa)har gjort er å skaffe badstu. Det er lenge siden jeg har spist laks, det må jeg spise snart, men nå er det biff, peppersaus og fløtegratinerte poteter.

Badstu er k0z. Har det på hytta og brukes omtrent hver helt i vinterhalvåret. Finnes det noe bedre enn å være på ski i -20 grader for deretter å komme inn i en badstu?!

PS: Jeg hadde asiatisk mat i dag, det var dritdårlig. Får håpe det blir bedre når jeg tar turen til Asia. :w00t:

Lenke til kommentar

Badstu er k0z. Har det på hytta og brukes omtrent hver helt i vinterhalvåret. Finnes det noe bedre enn å være på ski i -20 grader for deretter å komme inn i en badstu?!

PS: Jeg hadde asiatisk mat i dag, det var dritdårlig. Får håpe det blir bedre når jeg tar turen til Asia. :w00t:

Regner med at Asiatisk mat stort sett er bedre i Asia enn i Norge :)

Lenke til kommentar

Regner med at Asiatisk mat stort sett er bedre i Asia enn i Norge :)

Det er nok sant, ja. Akkurat som italiensk pizza man får kjøpt fra frysedisken på Rimi, ikke smaker som italiensk pizza man får kjøpt i Napoli.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...