Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Altså. For all del. Jeg har bare vært borti så alt for mange vektere som briefer med at de er vekter og blablabla. Og jeg bare "ok". En god dose mindreverdighetskomplekser, samt en frekk undertone har gjort at jeg har mistet respekten for en god del innenfor det yrket. Selv om det fortsatt finnes en del bra folk også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså. For all del. Jeg har bare vært borti så alt for mange vektere som briefer med at de er vekter og blablabla. Og jeg bare "ok". En god dose mindreverdighetskomplekser, samt en frekk undertone har gjort at jeg har mistet respekten for en god del innenfor det yrket. Selv om det fortsatt finnes en del bra folk også. :)

Skryter ikke av det, men jeg er litt på grensen for å være ærlig.

With great power, comes great responsibility :!:

edit: er mye vi snakker om intern som hadde blitt stort i vg f.eks ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

En ting må jeg gjøre klart, mange andre skryter av at de banka opp en forsvarssløs uteligger etc, jeg har bare slått tilbake hvis noen har prøvd å slå meg eller slått meg. Så er det oppklart. Dvs selvforsvar

Hadde aldri regna med at jeg blei det, men besto kursa og alt, wips så var jeg vekter. Selv med rullebladet mitt, jeg ble benekta med en gang jeg søkte meg inn i politiet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Skryter ikke av det, men jeg er litt på grensen for å være ærlig.

With great power, comes great responsibility :!:

edit: er mye vi snakker om intern som hadde blitt stort i vg f.eks ;)

Haha, ikkesant. :p Men helt ærlig. Det er bare den "jeg er nesten politi" mentaliteten enkelte har som irriterer meg.

Men på en annen side, jeg er rimelig glad for at vi har vektere som ordner opp litt. For ikke pokker om at politiet gjør det som trengs her i landet. >.<

Lenke til kommentar

Men på en annen side, jeg er rimelig glad for at vi har vektere som ordner opp litt. For ikke pokker om at politiet gjør det som trengs her i landet. >.<

Vi har stått 4 stk og hold nede en gal mann som slo alt og alle, tok 15 minutter før politiet faktisk kom, så det sliter vi litt med.

ediT: PÅ OSLO S, der hvor politiet har kontor og det er alltid 4-8 snut i nærheten.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Vi har stått 4 stk og hold nede en gal mann som slo alt og alle, tok 15 minutter før politiet faktisk kom, så det sliter vi litt med.

Ikkesant. Jeg har nok av erfaringer fra jobben selv og. Hvor politiet faktisk ikke kommer i det hele tatt. Og har kommet med uttalelser som. "Nei, prøv å få han ned på en benk og PRAT litt med han du." om gale folk som prøver å rane oss osv. :ermm:

Lenke til kommentar

Ikkesant. Jeg har nok av erfaringer fra jobben selv og. Hvor politiet faktisk ikke kommer i det hele tatt. Og har kommet med uttalelser som. "Nei, prøv å få han ned på en benk og PRAT litt med han du." om gale folk som prøver å rane oss osv. :ermm:

Eneste grunnen de kommer til oss, er fordi jeg jobber som regel på Oslo S, som vekter. hvor det er mye snut, og at de da bruker 15 minutter når vi holder nede en kjempe, virkelig KJEMPE. Da er det noe galt, men god knows i love this job.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Whoop whoop! Da blir det tur med valpen i skogen. Lurer på om jeg skal ta meg en liten kjøretur etterpå. Ut i skogen eller ut på landet. Utrolig deilig å kjøre når det nettopp har snødd og det ikke er måkt.

Hvilken rase er denne hvalpen og hvor gammel er den? :)

Lenke til kommentar

Whoop whoop! Da blir det tur med valpen i skogen. Lurer på om jeg skal ta meg en liten kjøretur etterpå. Ut i skogen eller ut på landet. Utrolig deilig å kjøre når det nettopp har snødd og det ikke er måkt.

Hvilken rase er denne hvalpen og hvor gammel er den? :)

En fem måneder gammel Petit Basset Griffon Vendéen.

Som heter Xsara, etter bilen min.

Lenke til kommentar

Nysnydde veier er nydelige, jeg får kasta meg i bilen og hente stakkaren i sverige. Forbanna fjols..

Adjø! får kjøpe røyk sprit, snus og blandevann også i sverige i samme slengen.

God tur og kjør fornuftig :)

Kos dere alle sammen. Jeg stikker ut nå selv. :)

Will try.

Nå ble jeg starstruck.

Starstuck?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...