Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriv søknad og CV, gå til butikkene og spør om du kan få snakke med daglig leder. Gi han/hun søknaden om du har lyst. (Kan være smart).

Eller bare send ut søknader til de forskjellige butikkene.

Men det er vel best om du faktisk gir søknaden fysisk til en av butikkmedarbeiderne, da. :)

Lenke til kommentar

Ååååh, det faktumet at jeg nettop våknet, og begynner på jobb igjen om en time tar nesten livet av meg. :ermm:

heldiggris, jeg må kjøre til uppsala i sverige, en kamerat havna der etter fylla vår i går.. Gud veit hvordan, men han fortalte han fikk sjokk når han fikk vite hvor han var, og jeg må hente han fordi han henta meg fra danmark en gang.. får ringe jobben og si jeg er sjuk :new_woot:

Lenke til kommentar

heldiggris, jeg må kjøre til uppsala i sverige, en kamerat havna der etter fylla vår i går.. Gud veit hvordan, men han fortalte han fikk sjokk når han fikk vite hvor han var, og jeg må hente han fordi han henta meg fra danmark en gang.. får ringe jobben og si jeg er sjuk :new_woot:

Hvor jobber du for tiden?

Lenke til kommentar

Hvor jobber du for tiden?

Er vekter, i byen. Pinlig, men ja.

Prøvde meg på å bli politi, men rullebladet var i veien :whistle:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ååååh, det faktumet at jeg nettop våknet, og begynner på jobb igjen om en time tar nesten livet av meg. :ermm:

Ahahahahahahah. :lol:

Du må nesten forklara korleis du kom deg til Danmark. :fun:

Lenke til kommentar

Ikke for å være slem.. Men når ble vekter et autoritetsyrke? :ermm:

Tja, vi har flere ganger banka opp narkiser, som har prøvd å slå oss først, er digg jobb det. Tilkaller politiet og ikke faen om purken tror på dem ;)

Kjører å sjekker noen P-hus der det er populært for narkiser å henge.

Mange andre steder også men spesielt disse p-husene.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...