Arinomi Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen som har lyst til å spille Minecraft med meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Var greit med litt mat i kroppen. Har ikke spist så mye den her uka pga feber og dritt. Det ble egg, bacon og snurring til "frokost" i dag Visste dere forresten at egg fra frittgående høns smaker helt likens som egg fra burhøns Jepp, og økologiske óg. :-) Nå har jeg alfabetisert alle hyllene mine, så jeg tar natta. Klokka åtte om morgenen. Jeeeezus. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen som har lyst til å spille Minecraft med meg? Jeg kan godt gjøre det. Har du en server du spiller fast på ? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hoster min egen, jeg. Har nettopp startet en ny verden, og er ganske ensom Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Bare send en pm med ip så kommer jeg på. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kjipt at frokosten stenger 10. Det betyr at jeg må opp og spise i nitida, før jeg kan legge meg igjen og sove til lunsj. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ja, det er et hardt liv. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Malin: Bor du på hotell, eller? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Man må vel ta seg en velfjortjent hvil. Satse på at man ikke sover helt til kvelden nu da. Natta alle gnomer og dverger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wam og Vennerød har også noen gode komiklassikere. Så sant, så sant. Jeg liker mange av filmene deres også. Greit at Final Destination er latterlig, men komedie er det da ikke. Klart det er. Ler du deg ikke skakk når de forskjellige personene dør? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva skjer med kranglingen i natt? Jeg som trodde dere visste at slikt ikke var akseptabelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hver gang jeg sover, skjer det noe krangling eller annet spennende. -_- Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva skjer med kranglingen i natt? Jeg som trodde dere visste at slikt ikke var akseptabelt. Rare ting skjer med folk som kjeder seg Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hver gang jeg sover, skjer det noe krangling eller annet spennende. -_- Samme her.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva skjer med kranglingen i natt? Jeg som trodde dere visste at slikt ikke var akseptabelt. Jeg tenker det var en blanding av fylla, og litt sent som gjorde det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Omnom. Kamille- og spearmint-te! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det høres jo godt ut. Jeg baker boller. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 om nom nom .....vann...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg