TheKims Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tromsø Herregud jeg savner den byen. Blir nok å flytte tilbake dit en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wut, bor du i Drammensområde? Hvilken VGS går du på? Yeah.. Går siste året på Akademiet nå. Btw. Søringer er pingler ja. Heldigvis er jeg halvt tromsøværing, og tåler å få litt snø under skoene mine. Ahh. Går selv Røyken VGS Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ahh. Går selv Røyken VGS Åååh, så glad jeg er for at jeg slipper å gå på skole på landet. Nei nu er det natta dere. Opp om ikke mange timene for å ta enda en jobbøkt. Så skole og enda mer jobb. Yeaaaah. God natt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Ahh. Går selv Røyken VGS Åååh, så glad jeg er for at jeg slipper å gå på skole på landet. Nei nu er det natta dere. Opp om ikke mange timene for å ta enda en jobbøkt. Så skole og enda mer jobb. Yeaaaah. God natt. Haha, skal flytte til Oslo nå til høsten tenker jeg. Blir så bra det. PS. Galaxy på torget er epic nattkebab. Endret 9. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg også. Men først skal jeg bli ferdig på jobb om 8 minutter, så kjøre hjemover 10-15 min, ta meg et glass whiskey og spille litt før jeg finner senga.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Amnesia lagger noe helt fryktelig her. Denne videoen var så genial at jeg bare måtte kjøpe det: *video* Haha, genial video. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Litt kult at denne tråden er aktiv nesten 24/7. Lenge siden jeg har vært innom her. Gode gamle Forumkafèen, eller som den het før i gamle dager: Siste Ordet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Newt32? Tja. But not anymore. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Oh mei god. Hva skjer på Kvaløya? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg hater virkelig å bli syk! Klarer ikke spise, ikke sove, ikke spille og ikke drikke. Det er jo ingenting og gjøre.. Noen andre her som også er syk og kan dele min frustrasjon? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Oh mei god. Hva skjer på Kvaløya? Hmm, hvem er du igjen? Flyttet tilbake til Kvaløya igjen allerede på fredag. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Oh mei god. Hva skjer på Kvaløya? Hva skjer på Kalvøya? Kalvøya er kos. Var der mye når jeg var liten, før jeg flyttet Bor du i Bærumsområdet? :o Eller er det fler kalvøyer i Norge? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er nok flere Kvaløyer ja. I mitt tilfelle gjelder det en rett utfor selve Tromsøya. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg kjenner deg ikke, husker bare at det sto Kvaløya på kvitteringen du fikk da du kjøpte 2000 plastposer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg