Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whizzlee: har ikke noe imot en god novelle, post gjerne en her. Men jeg tror nok du skal slite med å holde oppmerksomheten til en gjennomsnittlig DNFK-er gjennom en hel novelle. Dessverre er det lite aktivitet i litteraturkritikkunderforumet her. :(

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Oj, makan til flau typo. :blush:

Ingen bryr seg, så hvorfor slutter du ikke bare å skrive?

Det holder nå.

Edit: Eller ikke. Må bare.

@Jann - Ove: Dine herseteknikker gjør meg trist. Virkelig.

Whizzlee: har ikke noe imot en god novelle. Men jeg tror nok du skal slite med å holde oppmerksomheten til en gjennomsnittlig DNFK-er gjennom en hel novelle.

Ingen forklaring trengs. Det er så innlysende.

Endret av Ajaco
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Whizzlee: har ikke noe imot en god novelle, post gjerne en her. Men jeg tror nok du skal slite med å holde oppmerksomheten til en gjennomsnittlig DNFK-er gjennom en hel novelle. Dessverre er det lite aktivitet i litteraturkritikkunderforumet her. :(

Bare og bli med på skype!

Lenke til kommentar

Rart med det, enkelte tar ikke hintet. Det går ann å slutte mens leken er god.

Er det meg eller har nedetiden midt på natten blitt vesentlig lengre i det siste? Dreper jo aktiviteten helt, mens når det var bare et par minutter så merket man det knapt.

Holder på å bli noen år siden jeg spilte Theme Park World. Er jo nesten skummelt å se tilbake på gamle spill, årene har jo gått fort unna.

b-real: hva slags video linket du til tidligere? Får den ikke til å fungere her. Ut fra oversikten så det ut til å være noe om mobbing på nett. (Selv om jeg ikke har noe imot en skikkelig krangel, så går jeg ikke på en person over tid. Mobbing er ikke snilt.)

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Jeg.. forventet ærlig talt mer av Drammensere en lørdags natt enn det her. Hvorfor er ikke folk ute å drikker seg drita? Jeg kan jo ikke selge fyllemat når folk ikke er ute. :ermm:

Wut, bor du i Drammensområde? Hvilken VGS går du på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Amnesia lagger noe helt fryktelig her. :cry:

Denne videoen var så genial at jeg bare måtte kjøpe det:

*video*

Amnesia er fantastisk. Holder på å spille det selv og jeg har så utrolig lyst til å finne et slikt gammelt slott selv. Blir sikkert til at jeg kjøper Penumbra også senere på grunn av den herlige atmosfæren de presenterer.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...