Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har forøvrig en lighter her som jeg plages med. Fin og kompakt dealextreme lighter som brenner med en halvlang og tynn blå flamme. Men den klarer ikke å holde flammen i gang. Kan det være at jeg fylte på for lite lightergass? Virker som om det ikke er nok trykk til at den klarer å holde flammen i gang. Fungerte greit med det lille av gass den hadde når den var ny.

 

http://www.dealextre...ils.dx/sku.1456

 

Hadde vært kjekt å få liv i den, siden jeg ikke liker vanlige lightere. Spesielt til krympestrømper merker jeg forskjellen. Blå flamme som fungerer i alle vinkler er snedig.

 

Du har vel fylt den på rett måte ? Altså mens gassflasken og lighteren er oppned ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brodern har et utsagn som sier at sitat en idiot sitt svar ;)

"Some men's words I remember so well that I must often use them to express my thought. Yes, because I perceive that we have heard the same truth, but they have heard it better."

 

Vi henter alle inspirasjon fra klokere og vittigere menn enn oss selv, noen er bare mindre ærlige om det enn andre.

Lenke til kommentar
Brodern har et utsagn som sier at sitat en idiot sitt svar ;)
"Some men's words I remember so well that I must often use them to express my thought. Yes, because I perceive that we have heard the same truth, but they have heard it better."

 

Vi henter alle inspirasjon fra klokere og vittigere menn enn oss selv, noen er bare mindre ærlige om det enn andre.

Det er sant, er en grunn for at vi er sosiale dyr.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...