Mr. A Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har forøvrig en lighter her som jeg plages med. Fin og kompakt dealextreme lighter som brenner med en halvlang og tynn blå flamme. Men den klarer ikke å holde flammen i gang. Kan det være at jeg fylte på for lite lightergass? Virker som om det ikke er nok trykk til at den klarer å holde flammen i gang. Fungerte greit med det lille av gass den hadde når den var ny. http://www.dealextre...ils.dx/sku.1456 Hadde vært kjekt å få liv i den, siden jeg ikke liker vanlige lightere. Spesielt til krympestrømper merker jeg forskjellen. Blå flamme som fungerer i alle vinkler er snedig. Du har vel fylt den på rett måte ? Altså mens gassflasken og lighteren er oppned ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Imitation is the sincerest form of flattery. Brodern har et utsagn som sier at sitat en idiot sitt svar Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Han sa han ville krangle. Edit: Lo godt av sangen du linka til forresten, Jørgen. Edit 2: Hei! Vent nå litt. Du sa her forleden dag at du var kjendis. Er du selveste 60 millions? Endret 9. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Dere kan bare spørre Studdart, jeg har en utrolig bra fantasi. Jeg fant nettopp opp en novelle! 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Dere kan bare spørre Studdart, jeg har en utrolig bra fantasi. Jeg fant nettopp opp en novelle! Haha, det mest episke noen, noengang har lest for meg... og det kom fra en fjortiss... 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Brodern har et utsagn som sier at sitat en idiot sitt svar "Some men's words I remember so well that I must often use them to express my thought. Yes, because I perceive that we have heard the same truth, but they have heard it better." Vi henter alle inspirasjon fra klokere og vittigere menn enn oss selv, noen er bare mindre ærlige om det enn andre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Moderatormelding Hey, gutter og jenter Kranglingen kan dere ta via et annet sted, oki?Kutt ut. Finn på noe annet å se på. Se noen som vasker håret sitt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Åh, men dette var jo morsomt Forøvrig mye morsomere enn bildeleken til MainCore. No offence. Edit: Yay, it's still on! Endret 9. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Brodern har et utsagn som sier at sitat en idiot sitt svar "Some men's words I remember so well that I must often use them to express my thought. Yes, because I perceive that we have heard the same truth, but they have heard it better." Vi henter alle inspirasjon fra klokere og vittigere menn enn oss selv, noen er bare mindre ærlige om det enn andre. Det er sant, er en grunn for at vi er sosiale dyr. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kvervulerer man i affekt så taper man. Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å irritere seg såpass over noen få ord fra en tilfeldig fremmed person på nett. --- Så, skal vi fortsette med bildeleken eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å irritere seg såpass over noen få ord fra en tilfeldig fremmed person på nett. NRK lurer også på det samme: http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/245190/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) @Jann - Ove: Dine herseteknikker gjør meg trist. Virkelig. @Sur på internetfolk: Endret 9. januar 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hva er å kvervulere? Omvendt psykologi for å lokke frem alle kverulantene som skal påpeke skrivefeilen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Oj, makan til flau typo. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Anyways, fortsetter med bildelek jeg! Hvem er dette? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg tipper det er yvonne2. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) *Lister seg inn* Endret 9. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg