Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ajaco: vet man selv at ingen andre vil få noe ut av å lese det man poster så kan man like gjerne la vær å poste det. Det må du vel være enig i? (Hva som er interessant får være et definisjonsspørsmål, men det hadde ikke skadet om folk tenkte over det før de postet.)

Lenke til kommentar

Se noen sider tilbake. :whistle:

Orker ikke :p

Noen som har litt anelse på hvor en kunne ha fått kjøpt "ekstrautstyr" som en ny veik og flint til en zippolighter?

zippo siden har liste over forhandlere. Men i sverige og på narvesen i norge har de nok det.

har kjøpt veik og flint maange ganger på narvesen, har rundt 30 zippo lightere nå :p

EDIT: noen ganger har de ikke flint, så bare ta fra en vanelig lighter.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det må nok mer til enn en idiotisk bildelek for å skape aktivitet her.

Der tar du grundig feil, Jann Ove :)

Du blander sammen frustrasjon og aktivitet.

Forumkafeen så en mulighet for å kanskje irritere vettet av deg med negativitet, og våknet. Muligheten for krangel var tilstede. Men du bet ikke på. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det må nok mer til enn en idiotisk bildelek for å skape aktivitet her.

Der tar du grundig feil, Jann Ove :)

Du blander sammen frustrasjon og aktivitet.

Forumkafeen så en mulighet for å kanskje irritere vettet av deg med negativitet, og våknet. Muligheten for krangel var tilstede. Men du bet ikke på. :thumbdown:

Gå og legg deg du, dataeksperten.

Lenke til kommentar

zippo siden har liste over forhandlere. Men i sverige og på narvesen i norge har de nok det.

har kjøpt veik og flint maange ganger på narvesen, har rundt 30 zippo lightere nå :p

EDIT: noen ganger har de ikke flint, så bare ta fra en vanelig lighter.

De ser som oftest bare dumt på meg når jeg spør. Oh well, har vel ikke truffet rette butikken enda.

[

Gå og legg deg du, dataeksperten.
Så så...så kan du heller finne en gråstein og prøve å terge deg på :)
Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig en lighter her som jeg plages med. Fin og kompakt dealextreme lighter som brenner med en halvlang og tynn blå flamme. Men den klarer ikke å holde flammen i gang. Kan det være at jeg fylte på for lite lightergass? Virker som om det ikke er nok trykk til at den klarer å holde flammen i gang. Fungerte greit med det lille av gass den hadde når den var ny.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1456

Hadde vært kjekt å få liv i den, siden jeg ikke liker vanlige lightere. Spesielt til krympestrømper merker jeg forskjellen. Blå flamme som fungerer i alle vinkler er snedig.

Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig en lighter her som jeg plages med. Fin og kompakt dealextreme lighter som brenner med en halvlang og tynn blå flamme. Men den klarer ikke å holde flammen i gang. Kan det være at jeg fylte på for lite lightergass? Virker som om det ikke er nok trykk til at den klarer å holde flammen i gang. Fungerte greit med det lille av gass den hadde når den var ny.

Hadde vært kjekt å få liv i den, siden jeg ikke liker vanlige lightere. Spesielt til krympestrømper merker jeg forskjellen. Blå flamme som fungerer i alle vinkler er snedig.

Forumet har en Ting som irriterer så grenseløst tråd. Forumet har en tråd for snedige spørsmål. Men det er visst vanskelig å forstå.

Skal man prøve å bytte emne i DNFK bør man prøve å gjøre det med noe som er interessant, og mer enn idiotiske spørsmål.

Vi er ikke her for å svare på spørsmålene dine. Men gjør gjerne et forsøk på å få svar fra oss. Bryt gjerne retningslinjene og lag litt sirkus. Det må nok mer til enn et idiotisk spørsmål for å lage aktivitet her.

Endret av Ajaco
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forumet har en Ting som irriterer så grenseløst tråd. Forumet har en tråd for snedige spørsmål. Men det er visst vanskelig å forstå.

Skal man prøve å bytte emne i DNFK bør man prøve å gjøre det med noe som er interessant, og mer enn idiotiske spørsmål.

Vi er ikke her for å svare på spørsmålene dine. Men gjør gjerne et forsøk på å få svar fra oss. Bryt gjerne retningslinjene og lag litt sirkus. Det må nok mer til enn et idiotisk spørsmål for å lage aktivitet her.

:thumbs::lol:

Lenke til kommentar

Dataekspert? Nå ble jeg jaggu fornærmet. :new_woot:

Har jeg med ett eneste ord nevnt data her i kaffen nå nylig? Nei. Så hvorfor dra det fram her da?

Det blir som om jeg skulle tatt tak i fotball-avataren din og kalt deg nedenom og hjem fordi du er en fotballidiot i en tråd om hagesakser. Sånt gjør man ikke, og er et tegn på en svak kvervulant.

Lær deg å kvervuler, så kan du kaste hansken. Men å gå rett på ad hominem før kvervuleringen har begynt, det blir for dumt.

Lenke til kommentar

http://www.dealextre...ils.dx/sku.1456

http://www.youtube.com/watch?v=lD388-Fnkj8

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...