Licht Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.variety.com/article/VR111795753...yid=14&cs=1 \o/ Gammelt nytt, men! Var klar over at noen hadde skaffet seg rettighetene, og jeg håpet det var HBO... Tenkte ikke på å google det for en bekreftelse før nå. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 driver resten av folket med i dag da? kjeder meg på jobben jeg Jeg spiste nettop en kaffe bønne Mange jeg kjenner har begynt å jobbe på Current nå espen, men de jobber kveld Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) driver resten av folket med i dag da? kjeder meg på jobben jeg Jeg driver og legger inn Acrobat Reader på.. ~50 bærbare. Begynner nå å innse at det burde vært speilet på de istendefor Endret 21. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 driver resten av folket med i dag da? kjeder meg på jobben jeg Jeg driver og legger inn Acrobat Reader på.. ~50 bærbare. Begynner nå å innse at det burde vært speilet på de istendefor silent install i logon-scriptet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mange jeg kjenner har begynt å jobbe på Current nå espen, men de jobber kveld siden det er folk du kjenner, så er det like greit tror jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 siden det er folk du kjenner, så er det like greit tror jeg Nei, dette er folk som oppfører seg, jeg kjenner faktisk folk som oppfører seg.. Jeg går bare ikke sammen med de Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Banneret var kult, men synes det var mye rosa. Rosa? *skule på crt skjerm.* Rødt hos meg oO Jaja.. =/ Mye bedre Går det an å legge inn rosa logo og rød side? Endret 21. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, dette er folk som oppfører seg, jeg kjenner faktisk folk som oppfører seg.. Jeg går bare ikke sammen med de synes bare synd på de jeg... kveldskiftet er overfylt av fjortisberter, og personer som knapt snakker norsk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mye bedre ^^ Menne... jeg burde komme meg i dusjen oO Nerdetendenser, ikke bra! Så stikker jeg å fikser med pengene jeg skylder pappa, og stikker innom jobben en tur. Så... snakkes forumfolk Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sitt ei digg jente attmed meg på lesesalen. Men ho luktar litt rart.... + ho pustar høgt! Grrrr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 driver resten av folket med i dag da? kjeder meg på jobben jeg Jeg driver og legger inn Acrobat Reader på.. ~50 bærbare. Begynner nå å innse at det burde vært speilet på de istendefor silent install i logon-scriptet? Burde gjort det, men ingen her sitter på noe særlig kunnskap om AD har jeg merket meg. Og jeg har andre ting jeg vil lære før jeg tar i MS-aids Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) synes bare synd på de jeg... kveldskiftet er overfylt av fjortisberter, og personer som knapt snakker norsk Hehe, norsk snakker jo ikke halvparten av folka du ringer til engang Men jeg har et råd til deg vis du vil slutte som telefon selger, du kan gå på Kelly (Noe ala Manpower osv.) så kan du få jobb på bryggeriet, tjener 120 kr/t + skift tillegg, bare et tips lix! Endret 21. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Men jeg har et råd til deg vis du vil slutte som telefon selger, du kan gå på Kelly (Noe ala Manpower osv.) så kan du få jobb på bryggeriet, tjener 120 kr/t + skift tillegg, bare et tips lix! har nok av andre muligheter... og på bryggeriet er jeg nesten garantert jobb... har truck sertifikat og sånn allerede Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Yawn. Sannsynlighetsberegning er nesten like døll som elektronikk. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Men jeg har et råd til deg vis du vil slutte som telefon selger, du kan gå på Kelly (Noe ala Manpower osv.) så kan du få jobb på bryggeriet, tjener 120 kr/t + skift tillegg, bare et tips lix! Ja, hører du det, Espen? Du kan gå på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg sitter også på jobb og kjeder meg, og jeg skal være her til 20.00... Noen som har godt tips til hva jeg kan finne på? Kan jo alltids ta ut noen skjermmort og lignende og begynne å tafse på de, men det blir kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg sitter også på jobb og kjeder meg, og jeg skal være her til 20.00... Noen som har godt tips til hva jeg kan finne på? Kan jo alltids ta ut noen skjermmort og lignende og begynne å tafse på de, men det blir kjedelig i lengden... 123spill er jo greit Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, hører du det, Espen? Du kan gå på meg Nora vil drepe meg tror jeg... dessuten er du litt ung Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) har nok av andre muligheter... og på bryggeriet er jeg nesten garantert jobb... har truck sertifikat og sånn allerede Ja, men bare tenkte vis du var lei av telefonselger jobben, gudene vet at jeg var det, med folk er jo forskjellige Endret 21. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, men bare tenkte vis du var lei av telefonselger jobben, gudene vet at jeg var det, med folk er jo forskjellige jeg trives egentlig sånn passe... men vurdere noe annet snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg