Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
driver resten av folket med i dag da? kjeder meg på jobben jeg :(

Jeg driver og legger inn Acrobat Reader på.. ~50 bærbare. Begynner nå å innse at det burde vært speilet på de istendefor :p

silent install i logon-scriptet?

Burde gjort det, men ingen her sitter på noe særlig kunnskap om AD har jeg merket meg. Og jeg har andre ting jeg vil lære før jeg tar i MS-aids :wee:

Lenke til kommentar
synes bare synd på de jeg... kveldskiftet er overfylt av fjortisberter, og personer som knapt snakker norsk :p

Hehe, norsk snakker jo ikke halvparten av folka du ringer til engang :p

Men jeg har et råd til deg vis du vil slutte som telefon selger, du kan gå på Kelly (Noe ala Manpower osv.) så kan du få jobb på bryggeriet, tjener 120 kr/t + skift tillegg, bare et tips lix!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Men jeg har et råd til deg vis du vil slutte som telefon selger, du kan gå på Kelly (Noe ala Manpower osv.) så kan du få jobb på bryggeriet, tjener 120 kr/t + skift tillegg, bare et tips lix!

har nok av andre muligheter... og på bryggeriet er jeg nesten garantert jobb... har truck sertifikat og sånn allerede :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg sitter også på jobb og kjeder meg, og jeg skal være her til 20.00... :(

Noen som har godt tips til hva jeg kan finne på?

Kan jo alltids ta ut noen skjermmort og lignende og begynne å tafse på de, men det blir kjedelig i lengden... :p

Lenke til kommentar
har nok av andre muligheter... og på bryggeriet er jeg nesten garantert jobb... har truck sertifikat og sånn allerede :)

Ja, men bare tenkte vis du var lei av telefonselger jobben, gudene vet at jeg var det, med folk er jo forskjellige :)

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...