b-real Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Prøv denne her du: http://open.spotify.com/album/08d7MnYYp9OEsQ8GcnMHOn Jeg liker rock, men denne sugde.Ja kall det rock du Eller så kan du prøve Xploding Plastix,Amon Tobin, Porcupine Tree, ISIS Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 That's it ? edit: Better ^^, Not at all... Got msn? :3 Look at my profile! Again! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må ærlig innrømme EDIT: at jeg trodde Alilha var en jente, helt til han begynte å '' kysse meg ''. Føler meg litt kvalm nå....... Jeg godtar det, Alilha! Og skal prøvde det, b-real 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 JAAAA! Endingen på Breaking Bad s2 var helt perfekt. Nå kan jeg endelig legge meg lykkelig. Var frustrert gjennom hele episoden. Det viser seg at det var en episode til. Jeg føler meg dum, samtidig glad. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Fra noe til noe annet. Noen som har fått Nadeo på Trackmania? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Better call Saul! http://www.bettercallsaul.com/ Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Forferdelig lite aktivitet her. Jeg foreslår vi starter en konkurranse. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Når du ditchar hot gay action trur eg du kan skylda litt på deg sjølv. Men nå legg eg meg, god natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Muff cabbage Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Okei, konkurransen går rett og slett bare ut på å ha flest mulige riktige. Den som gjetter riktig først, lager et nytt spørsmål. Jeg starter. Hvem er dette? (Fullt navn): Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Landon Donovan Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har man ikke egene tråder til slikt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 JAAAA! Endingen på Breaking Bad s2 var helt perfekt. Nå kan jeg endelig legge meg lykkelig. Var frustrert gjennom hele episoden. Breaking Bad er awesome! Digga slutten på s3. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Landon Donovan Almost there. Har man ikke egene tråder til slikt? Skader vel ingen å finne på noe sånt i kafeen, med slik aktivitet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 mellomnavnet er uvesentlig. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 mellomnavnet er uvesentlig. Ikke når jeg ber om fullt navn Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Skader vel ingen å finne på noe sånt i kafeen, med slik aktivitet? Kjedelig med fotball da... 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jo, egentlig. Siden han ikke bruker det selv. Skader vel ingen å finne på noe sånt i kafeen, med slik aktivitet? Kjedelig med fotball da... Nei, du tar nok feil. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Skader vel ingen å finne på noe sånt i kafeen, med slik aktivitet? Kjedelig med fotball da... Hvem sier at spørsmålene må omhandle fotball? Og det bildet, var vel mer om hvilken person det er. Ikke hva han driver med. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Skader vel ingen å finne på noe sånt i kafeen, med slik aktivitet? Kjedelig med fotball da... Kan peise på med noe litt vanskeligere, men det er ikke fotball! Hvem er denne mannen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg