b-real Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sangforslag? Vil helst ikke ha sånn søppelmusikk... Definer søppelmusikk så blir det kanskje litt enklere å komme med anbefalinger Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wow, så mange som svarer meg i kveld! O'lykkelige dag Ja, helt fantastisk Søppelmusikk = Sånn rappe musikk dagens ungdomm hører på. For noe møkk. *tar tak i skjorta til Maincore og ser han i augene* It's now or never. I'm in! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da setter du anlegget på maks og så kjører du på med Für Elise Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Wow, så mange som svarer meg i kveld! O'lykkelige dag Ja, helt fantastisk Søppelmusikk = Sånn rappe musikk dagens ungdomm hører på. For noe møkk. Da er du heldig. Til vanlig er folk så opptatt med "sinde egne folk" at de ikke svarer noen andre. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 *tar tak i skjorta til Maincore og ser han i augene* It's now or never. I'm in! Mrawr! *drar MainCore mot seg og kyssar han* Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da er du heldig. Til vanlig er folk så opptatt med "sinde egne folk" at de ikke svarer noen andre. Ja, jeg er en heldig mann Er jo bare jeg som tar iniativet i dette tråden akkurat nå da Mrawr! *drar MainCore mot seg og kyssar han* I'm out! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Prøv denne her du: http://open.spotify.com/album/08d7MnYYp9OEsQ8GcnMHOn Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Mrawr! *drar MainCore mot seg og kyssar han* I'm out! Fuck. Anyone else? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Prøv denne her du: http://open.spotify.com/album/08d7MnYYp9OEsQ8GcnMHOn Jeg liker rock, men denne sugde. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Mrawr! *drar MainCore mot seg og kyssar han* I'm out! Fuck. Anyone else? Oh ye, go on! 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Fuck. Anyone else? Oh ye, go on! *snur seg mot Stoddart og kyssar han heller* omg stemme, du er ikkje hetero! *lar armane gli nedover kroppen din* Endret 9. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 JAAAA! Endingen på Breaking Bad s2 var helt perfekt. Nå kan jeg endelig legge meg lykkelig. Var frustrert gjennom hele episoden. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Fuck. Anyone else? Oh ye, go on! *snur seg mot Stoddart og kyssar han heller* omg stemme, du er ikkje hetero! *lar armane gli nedover kroppen din* That's it ? edit: Better ^^, Endret 9. januar 2011 av Stoddart 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 That's it ? edit: Better ^^, Not at all... Got msn? :3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Alliha, trodde du skulle legge deg for å ikke fylleposte så mye. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Må ærlig innrømme EDIT: at jeg trodde Alilha var en jente, helt til han begynte å '' kysse meg ''. Føler meg litt kvalm nå....... Jeg godtar det, Alilha! Og skal prøvde det, b-real Endret 9. januar 2011 av MainCore 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 That's it ? edit: Better ^^, Not at all... Got msn? :3 Look at my profile! Again! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sjokk meg å klare å gjøre ting dyre Har fått et fjernstyrt helikopter av broren min, han har gitt opp siden han har kræsjet så mange ganger. Kva slags helikopter er det? Esky Honey Bee cp2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Må ærlig innrømme Alilha var en jente, helt til han begynte å '' kysse meg ''. Føler meg litt kvalm nå....... Ntaaaaw Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Alliha, trodde du skulle legge deg for å ikke fylleposte så mye. Nonsense! Må ærlig innrømme Alilha var en jente, helt til han begynte å '' kysse meg ''. Føler meg litt kvalm nå....... It's natural, accept it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg