Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sorry på forhånd. Eg angrar sikkert i morgon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Send meg en PM om du vil jeg skal ta fra deg posterettighetene i noen timer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 God kveld, forum! eg er full og eg har ikkje lyst til å legga meg. TALK TO ME. Pluss: det pipar i øyrene mine. Hvorfor piper det? Hvis du piper ennå høyere så blir det borte. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 God kveld, forum! eg er full og eg har ikkje lyst til å legga meg. TALK TO ME. Pluss: det pipar i øyrene mine. Hvorfor piper det? Hvis du piper ennå høyere så blir det borte. piiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvorfor piper det? Hvis du piper ennå høyere så blir det borte. Kan ha noko å gjer med at me sto og hoppa til musikk på full pupp. Og lars: nei takk, eg sovnar snart uansett. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 God kveld, forum! eg er full og eg har ikkje lyst til å legga meg. TALK TO ME. Pluss: det pipar i øyrene mine. Hei Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei! Want some action? :3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei! Want some action? :3 Hell yeah! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei! Want some action? :3 Hell yeah! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Woohoo! *gives flirtings looks* Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvorfor piper det? Hvis du piper ennå høyere så blir det borte. Kan ha noko å gjer med at me sto og hoppa til musikk på full pupp. Og lars: nei takk, eg sovnar snart uansett. Pupp er da godt. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Woohoo! *gives flirtings looks* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Blant andre ting. *kviskrar litt snuske ting i øyret til MainCore* Endret 9. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, da ønskes det god natt fra Thon Hotel Oslo Airport, med ønske om å våkne tidsnok til å rekke frokost i morgen tidlig, og at Wizzle klarer å drifte utenom å bli krasjet i Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, da ønskes det god natt fra Thon Hotel Oslo Airport, med ønske om å våkne tidsnok til å rekke frokost i morgen tidlig, og at Wizzle klarer å drifte utenom å bli krasjet i Jeg eier! <3 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Sangforslag? Vil helst ikke ha sånn søppelmusikk... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Judas Priest - Painkiller? Den hører jeg på akkurat nuh. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Blant andre ting. *kviskrar litt snuske ting i øyret til MainCore* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Sangforslag? Vil helst ikke ha sånn søppelmusikk... http://open.spotify.com/user/alliha/playlist/3sGz1QZ138iUH2vfEQ2ZyR Ellers er det bare å sjekka brukaren min. Proppa med god musikk frå dei fleste sjangerar. *tar tak i skjorta til Maincore og ser han i augene* It's now or never. Endret 9. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Egil var den eneste som sa god kveld til meg, ser ut til å ha liten effekt Hva skjer i kveld da? God kveld. Skjer så alt for lite i natten, men veldig stille og fredelig er det som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg