Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Chris Hansen i det amerikanske programmet "How to catch a predator" Heng mer på /b/. Vil du også anbefale å lese mer på Nyhetssspeilet? Det jeg virkelig anbefaler er å se konspirasjonsteori-filmer på youtube og ta de seriøst. Etter det går du ut blant folk og promoterer disse konspirasjonene som f.eks "Illuminati tar over verden" eller "2012 går verden under". Dette er veien for å blitt tatt seriøst blant menigmann! NB: Aner ikke hva nyhetsspeilet er. Endret 8. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva skjer med verden? Er det virkelig aktive brukere av Internett som ikke vet hvem Chris Hanson og Nyhetsspeilet er? 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva skjer med verden? Er det virkelig aktive brukere av Internett som ikke vet hvem Chris Hanson og Nyhetsspeilet er? Ignorance is bliss. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hva skjer med verden? Er det virkelig aktive brukere av Internett som ikke vet hvem Chris Hanson og Nyhetsspeilet er? Ignorance is bliss. Endret 8. januar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hmmm fikk en melding fra en på forumet på eposten min men ikke via selve forumet. suspekt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Meg, meg! Det var meg! Meg! Hva stod i eposten? Og jo, det har jeg noe med! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 om det hadde vært deg så veit du vel hva du skreiv bytta avatar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Altså, jeg vet hvem Chris Hansen er, men ikke hvordan han ser ut. Har bare hørt om ham fra goons og i sene nattestimer på diverse boards på jakt etter kake og ss. In ye olden days etc etc. Trodde han var en sånn sur olding. Som Jack Thompson. Ang. konspirasjonsteorier, så er det fine eventyr, som religion, politikere som ikke lyver og vitenskap og det der, men utover det ... Meh. Men da var det natten, patten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Chris Hansen i det amerikanske programmet "How to catch a predator" Heng mer på /b/. Jeg har egentlig ingenting til overs for verken 4Chan eller /b/. Det føles som et samlingspunkt for all verdens fjortiser og rejects fra SA. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Chris Hansen i det amerikanske programmet "How to catch a predator" Heng mer på /b/. Jeg har egentlig ingenting til overs for verken 4Chan eller /b/. Det føles som et samlingspunkt for all verdens fjortiser og rejects fra SA. Ganske spot on. Men det er moro da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hver sin smak. Skal jeg ha humor, holder jeg meg til SA. Eller å se Final Destination-trilogien. Noen av de beste komediene jeg har sett. Noen sinne! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Wam og Vennerød har også noen gode komiklassikere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Greit at Final Destination er latterlig, men komedie er det da ikke. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) /b/ er den den desidert verste seksjonen av 4chan. Går kun på /v/, kanskje /x/, om eg har astronomisk lite å finne på. Endret 8. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 /trv/ all the way, men det er alt for mange weabos der til at jeg finner det komfortabelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Selv synes jeg /gif/-delen av 4chan er best Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 God kveld (Sannsynligvis kommer ingen til å svare på denne, men følte for å si det uansett) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ved å skrive det du skrev i parantes, så oppnår du automatisk det motsatte at det du anser som en sannsynlighet. Så derfor vil jeg gjerne si god kveld. =) Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ved å skrive det du skrev i parantes, så oppnår du automatisk det motsatte at det du anser som en sannsynlighet. Så derfor vil jeg gjerne si god kveld. =) God kveld Hvordan går det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg