Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Noen som noen gang har hatt servere hos multiplay.co.uk?

 

I går ble det litt kødd med mumble serveren jeg og 2 andre kompiser eier.... det ble kick/ban war mellom meg og en av de andre :p og det resulterte i at jeg tilslutt "unregistrerte brukeren" på mumble serveren. (dette var brukeren som liksom var "hoved admin" var den første som blei registra og sånt) og nå er SuperUser det samme som admin, og admin som jeg og de andre har er som mod...

 

Noen som vet hvorfor ikke selve mumble-serveren med ACL og channels blir resetta når du resetter configgen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Platina? Seriøst? Han lagde en sang om stedet der jeg bor. Det verste makkverket jeg noensinne har hørt. Dessverre er den fjernet fra Youtube.

Hvor er stedet du bor? :p

Jeg har alt Oral har laga. Både det han har releasa gratis og det som har kosta meg så og så mange kronasjer. :wee:

Samt noen bootlegs og slikt jeg har funnet på nett og fått fra andre fans. ^^

Lenke til kommentar

Nesodden.

 

Edit: Nesten helt sikker.

Du har rett.

'

Datasmurf: Det vet jeg ikke, men jeg håper du har den, hadde vært morsomt å høre den igjen.

Irriterende at enter-tasten din ikke funker.:p Tror alltid det er noe skit på skjermen min når jeg ser det anførselstegnet, helt til jeg finner ut at den beveger seg når jeg scroller.

Lenke til kommentar

Direkte fra 1450

 

Den?

Å herre, det er den.

Irriterende at enter-tasten din ikke funker.:p Tror alltid det er noe skit på skjermen min når jeg ser det anførselstegnet, helt til jeg finner ut at den beveger seg når jeg scroller.

Ja, må få fikset det snart, men på den annen side har jeg vendt meg til det, da er det ikke et problem i det hele tatt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...